​Στο χώρο της τεχνολογίας έχουμε συνηθίσει τις εταιρείες να «επιτίθενται» η μια στην άλλη μέσω διαφημιστικής καμπάνιας, προκειμένου να προωθήσουν τα δικά τους προϊόντα. Μια από τις αγαπημένες όλων είναι η Apple, οι ανακοινώσεις της οποίας δεν αφήνουν τους υπόλοιπους αδιάφορους.

Στην προκειμένη περίπτωση, Lenovo, στην οποία ανήκει πλέον η Motorola, πήρε μια ομάδα από «πιστούς» της Apple και τους ρώτησε ποια είναι η άποψή τους για το νέο iPhone, αλλά οι Apple fans δεν φάνηκε να είναι ενθουσιασμένοι με τις αλλαγές.

Στη συνέχεια τους έδειξαν το Moto Z και τις λειτουργίες των Moto Mods, τα οποία είναι ουσιαστικά θήκες που προσθέτουν νέες λειτουργίες στο κινητό, κάτι που εντυπωσίασε την ομάδα.

Το μ��το στην διαφημιστική καμπάνια της Lenovo είναι «skip the sevens», κάτι που δείχνει ξεκάθαρα ότι θέλει να τα βάλει τόσο με την Apple, όσο και με τη Samsung που έχει κυκλοφορήσει επίσης τα Galaxy Note 7 και Galaxy S7.

Η Lenovo δημοσίευσε μια ολοσέλιδη διαφήμιση στους The New York Times, όπου δείχνει Samsung Galaxy S7, iPhone 7 και Samsung Galaxy Note 7 το ένα πάνω από το άλλο και με μεγάλα γράμματα γράφει ξανά «skip the sevens».

πηγή: Techblog.gr