Έχουν περάσει 18 μήνες από τότε που η Lenovo ολοκλήρωσε την εξαγορά της Motorola από την Google και κατά την διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων του τελευταίου τριμήνου παραδέχτηκε ότι «οι προσπάθειες ενσωμάτωσης δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες».

Να υπενθυμίσουμε ότι η Lenovo είχε βάλει πολύ ψηλά τον πήχη λέγοντας ότι στόχος της ήταν να γίνει ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής smartphones και αξιόλογος ανταγωνιστής των δυο ονομάτων που βρίσκονται στην κορυφή της αγοράς των smartphones (βλέπε Samsung και Apple).

Για κάποιο χρονικό διάστημα η Lenovo πήρε την τρίτη θέση, αλλά πρόσφατα εκτοπίστηκε από επίσης Κινέζους κατασκευαστές, που τα πήγαν καλύτερα και αυτοί είναι Huawei, Oppo και Vivo.

Από τότε που πήρε την Motorola η Lenovo, είχε να αντιμετωπίσει 2 δυσκολίες, η μια ήταν ότι η αγορά της Κίνας σημείωσε πτώση, η οποία δεν επηρέασε μόνο τη Lenovo, αλλά και ονόματα όπως η Apple. Η δεύτερη δυσκολία ήταν η προώθηση του brand στη Β. Αμερική, η οποία δεν ήταν ιδιαίτερα επιτυχής, κάτι που είναι αναμενόμενο καθώς μιλάμε για μια πολύ δύσκολη αγορά.

Στο εξής, στόχος της Lenovo είναι να γίνει πιο επιθετική και να αντιστρέψει το κλίμα. Ανακοίνωσε τα Moto G4/Moto G4 Plus, Moto G4 Play ενώ ετοιμάζεται η σειρά Moto Z, που θα πάρει τη θέση της Moto X.

Πηγή:Techblog.gr