​Στις αρχές του μήνα βγήκε μια έρευνα, η οποία έλεγε ότι με τον καιρό μειώνονται όλο και περισσότερο τα προσωπικά updates των χρηστών, οι οποίοι προτιμούν re-shared memes, videos και διάφορα links για άρθρα.

Τα personal updates στο Facebook μειώθηκαν κατά 21% το διάστημα μεταξύ μέσα 2014 και μέσα 2015. Αυτό φυσικά δεν θα μπορούσε να μην θορυβήσει τους επικεφαλής του Facebook. Μέσα στις προηγούμενες μέρες ο Zuckerberg έκανε σημαντικές ανακοινώσεις κυρίως για τον Messenger όπου προανήγγειλε την έλευση των bots αλλά και τις ομαδικές κλήσεις μεταξύ 50 ατόμων.

Όμως οι κινήσεις του Facebook δεν περιορίζονται εκεί. Δημιουργήθηκε μια ειδική ομάδα στο Λονδίνο με στόχο να σκεφτεί νέους τρόπους, οι οποίοι θα παροτρύνουν τους χρήστες να μοιράζονται περισσότερο πρωτογενές υλικό. Εξετάζουν το ενδεχόμενο ενός tip jar (ας το πούμε κάτι σαν κουμπαρά σε ελεύθερη μετάφραση) έτσι ώστε οι χρήστες να μπορούν να βγάλουν χρήματα από τα post τους. Θυμίζουμε ότι το ίδιο έχει κάνει το ΥouTube για τους δημιουργούς video επιτρέποντάς τους να αυξήσουν το εισόδημά τους μέσα από δωρεές.

Στην περίπτωση του Facebook, η ιδέα είναι οι φίλοι και οι followers να σου αφήνουν «tip» όταν έχεις μια έξυπνη ιδέα η οποία χρειάζεται χρήματα για να υλοποιηθεί, για μια κίνηση αλληλεγγύης που χρειάζεται χρήματα και ότι άλλο καινοτόμο ανεβάζουν οι χρήστες στην επίσημη σελίδα τους.

Το Facebook σκέφτεται και τη δημιουργία ενός «call to action» button, με το οποίο θα μπορείς να καθοδηγήσεις τους φίλους σου να δωρίσουν χρήματα σε συγκεκριμένα post και δράσεις που το χρειάζονται.

Όλα τα παραπάνω προκύπτουν από μια έρευνα την οποία διεξάγει το Facebook μεταξύ των χρηστών του έτσι ώστε να διερευνήσει νέους τρόπους να τονώσει το ενδιαφέρον τους. Η έρευνα έγινε γνωστή από το The Verge και ακόμη δεν γνωρίζουμε αν και πότε θα έρθουν τα νέα features.

Πηγή: techblog.gr