Σύμφωνα με την αναφορά της Slice Intelligence, το iPhone SE δεν είχε μεγάλη επιτυχία κατά την διάρκεια της πρώτης εβδομάδας που έγινε διαθέσιμο online. Ωστόσο, αναφέρεται ότι έκανε πολύ καλή δουλειά στο να πάρει χρήστες από το Android.

Με βάση τα δεδομένα, η Slice Intelligence λέει ότι οι online πωλήσεις του iPhone SE είναι μόλις στο 3% σε σύγκριση με εκείνες που έκανε το iPhone 6, την πρώτη εβδομάδα που έγινε διαθέσιμο. Αντίστοιχα, το iPhone 6s έκανε το 54% των πωλήσεων του iPhone 6, την ίδια περίοδο.

Όπως αναφέρει η εταιρεία ερευνών, μόλις το 35% αυτών που αγόρασαν το iPhone SE online την περασμένη εβδομάδα είχαν αγοράσει άλλο iPhone τα δυο τελευταία χρόνια. Το 49% των πωλήσεων του iPhone 6s (την πρώτη εβδομάδα) έγινε από χρήστες που είχαν ήδη iPhone.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το 16% των online αγορών του iPhone SE, έγινε από άτομα που είχαν Android smartphone. Όταν κυκλοφόρησε το iPhone 6s, το αντίστοιχο ποσοστό ήταν στο 10%.

Το report της Slice Intelligence μας δίνει και το προφίλ του μέσου αγοραστή του iPhone SE. Σε σύγκριση με τον αγοραστή του iPhone 6s, ο χρήστης του iPhone SE είναι πιο πιθανό να είναι άντρας ηλικίας 45-54 και λιγότερο πιθανό να έχει πτυχίο πανεπιστημίου.