Η αξία του εμπορικού σήματος κάθε εταιρείας (brand) μπορεί ν�� είναι άυλη, αλλά δείχνει την δύναμη και την αφοσίωση που έχουν οι χρήστες σε συγκεκριμένες εταιρείες. H Apple για άλλη μια χρονιά είναι αυτή που καταλαμβάνει την πρώτη θέση.

apple-most-valuable-brand-01-570

Μάλιστα τα δεδομένα δείχνουν ότι η εταιρεία με σήμα της το δαγκωμένο μήλο, δεν δείχνει κανένα σημάδι πτώσης της αξίας του brand της. Όμως, η Google (ή καλύτερα Alphabet) κατάφερε να πάρει τη δεύτερη θέση από την Samsung καθώς από το 2012 βρισκόταν πίσω από τους Κορεάτες.

Η Samsung καταλαμβάνει την τρίτη θέση με το brand της να δείχνει μέτρια ανάπτυξη. Το brand των Κορεατών έχει αξία μόλις λίγο πάνω από το 50% από εκείνη της Apple.

Εκτός από την Google, και η Amazon θεωρείται μεγάλος νικητής. Έδειξε ανάπτυξη της τάξης του 24% και αφήνει πίσω ονόματα όπως η Microsoft και οι αμερικανικοί πάροχοι Verizon και AT&T. Το Fire phone μπορεί να μην είχε επιτυχία, όμως η εταιρεία έχει προβάδισμα σε άλλους τομείς όπως ο διαμοιρασμός πρωτότυπου περιεχομένου.

Ένας ακόμη πάροχος που κατάφερε να μπει στο top 10 με τα πιο δημοφιλή brand στον κόσμο, είναι η China Mobile, που καταλαμβάνει την 9η θέση. Μέχρι πριν από λίγα χρόνια τα κινέζικα brands ήταν άγνωστα στη Δύση και πλέον τα βλέπουμε να μπαίνουν όλο και περισσότερο στη ζωή μας,

Το Facebook το δημοφιλέστερο δίκτυο κοινωνικής δικτύωσης, βρίσκεται στην 18η θέση και από το 2013 το brand του αναπτύχθηκε κατά 500%.

Όσο για την πρωτ��ά της Apple, δεν μας κάνει μεγάλη εντύπωση καθώς το brand και τα προϊόντα της είναι γνωστά σε όλο τον κόσμο, ακόμη και σε όσους δεν ασχολούνται με την τεχνολογία. Η Apple έχει πιστούς fans και τη δύναμη να κάνει σχεδόν ότι θέλει με τα προϊόντα της, γνωρίζοντας ότι θα την ακολουθήσουν. Η ίδια έχει την δύναμη να επιβάλει διάφορες τάσεις στην αγορά.

apple-most-valuable-brand-02-570

apple-most-valuable-brand-03-570
Πηγή:Techblog.gr