​Τα apps είναι σίγουρα αναπόσπαστο κομμάτι των mobile συσκευών, σχεδόν για ότι θέλεις να κάνεις υπάρχει και το αντίστοιχο app, ενώ οι developers γεμίζουν τα app stores με τις καινοτόμες ιδέες τους και προσπαθούν να σε πείσουν να κάνεις download.

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε ο αναλυτής της Silicon Valley, Andrew Chen, με τη βοήθεια της startup Quettra, κατέληξε ότι κατά μέσο όρο ένα Android app χάνει το 77% των χρηστών του μέσα στις 3 πρώτες μέρες που έχει εγκατασταθε�� στη συσκευή.

Μετά από έναν μήνα το ποσοστό ανεβαίνει στο 90%, ενώ στις 90 μέρες μόνο ένα 5% των αρχικών χρηστών συνεχίζει να χρησιμοποιεί το app. Τα ποσοστά αυτά είναι άκρως εντυπωσιακά και δείχνουν ότι οι δημιουργοί των apps θα πρέπει να στραφούν στο πως θα κρατήσουν τους χρήστες.

Ο Chen άντλησε τα δεδομένα του από 125 εκατ. smartphones, τα apps που μελέτησε ήταν όλα διαθέσιμα στο Google Play Store και είχαν πάνω από 10.000 downloads. Μέσα στην έρευνα δεν συμπεριλήφθηκαν οι εφαρμογές της Google. Ένα από τα συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι τα πιο πετυχημένα apps είναι αυτά που ενθαρρύνουν την συνεχή ενεργοποίηση από τον χρήστη αλλά όχι να στέλνουν email για να σου θυμίσουν να χρησιμοποιήσεις το app.

Τα ποσοστά είναι πολύ υψηλά σε βαθμό που εντυπωσιάζουν, όμως όλοι μας έστω και μια φορά έχουμε κατεβάσει εφαρμογές που χρησιμοποιήσαμε λίγες μόνο ώρες ή μερες.