Το Facebook Messenger έχει καταφέρει να γίνει δημοφιλέστατο φτάνοντας στους 800 εκατ. μηνιαίους χρήστες. Έχοντας μια τόσο μεγάλη βάση χρηστών, το Facebook φαίνεται πως θα ξεκινήσει να την «εκμεταλλεύεται» περισσότερο.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μέσα στους επόμενους μήνες θα ξεκινήσει την προβολή διαφημίσεων. Το νέο feature δεν θα είναι ανοιχτό για όλες τις εταιρείες να ξεκινήσουν να σπαμάρουν με διαφημίσεις, αλλά θα είναι για εταιρίες με τις οποίες εσύ έχεις επιλέξει κάποια στιγμή να κάνεις chat μέσω του Facebook Messenger.

Η λογική του Facebook έχει ως εξής: Από την στιγμή που αποφάσισες να επικοινωνήσεις με κάποια εταιρεία μέσω του Facebook Messenger, αυτό σημαίνει ότι μάλλον ενδιαφέρεσαι για τα προϊόντα της, άρα τότε θα προβάλλονται οι στοχευμένες διαφημίσεις.

Στο έγγραφο το οποίο διέρρευσε από το TechCrunch, φαίνεται ότι το Facebook ετοιμάζει τρόπους για να κάνει ακόμη περισσότερους χρήστες να επικοινωνούν μέσω του Messenger με τις επιχειρήσεις, και φυσικά να ανοίξουν την πόρτα σε περισσότερες διαφημίσεις.

Εδώ όμως υπάρχει μια λεπτή γραμμή, όπου το Facebook θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να διασφαλίσει ότι τα μηνύματα αυτά θα είναι ευπρόσδεκτα από τους χρήστες και να μην τους αναγκάσει να κάνουν uninstall το app. Λέγεται ότι θα υπάρχουν αυστηροί περιορισμοί για το πόσο συχνά μπορεί μια εταιρεία να σου στείλει διαφημιστικό περιεχό��ενο.

Πηγή:Techblog.gr