Το Apple Watch, το πρώτο smartwatch της Apple, κατάφερε να εκτοπίσει από την πρώτη θέση των luxury global brands, το Rolex. Τα στοιχεία έρχονται από την NetBase, που μετρά τις αναφορές σε social media και την αντίδραση των καταναλωτών σε περισσότερα από 700 εκατ. posts μεταξύ 2014-2015.

Το Apple Watch πήρε την πρώτη θέση στην κατηγορία των ρολογιών και είναι το μόνο smartwatch που βρίσκεται στη λίστα αφήνοντας πίσω μεγάλα ονόματα της ωρολογοποιίας όπως Tag Heuer, Richemont, Curren και Patek Phillippe.

Συνολικά, η Apple ως luxury brand πήρε την 4η θέση, ενώ στην πρώτη θέση είναι η Chanel. Το iPhone είναι στη θέση νούμερο 11 και το Apple Watch είναι 13ο στη λίστα. Ωστόσο, το iPad βγήκε εντελώς από τη λίστα με τα luxury προϊόντα.

Η παρουσία της Apple στις μάρκες πολυτελείας δεν προκαλεί έκπληξη, μιας και ειδικά τα τελευταία χρόνια, η ίδια πλασάρεται όλο περισσότερο ως luxury brand. Ο Jony Ive μπορεί να το έχει αρνηθεί επισήμως, όμως κινήσεις όπως η συνεργασία με μεγάλους οίκους μόδας για να δημιουργήσουν λουράκια για το Apple Watch (βλέπε Apple Watch Hermès) και το γεγονός ότι η διεύθυνση των καταστημάτων έχει ανατεθεί σε πρώην CEO της Burberry, δείχνουν προς τα που κινείται η Apple.

Πηγή:Techblog.gr