Εκατομμύρια άνθρωποι ανά τον κόσμο χρησιμοποιούν ad-blocking λογισμικό στις συσκευές τους προκειμένου να μην βλέπουν διαφημίσεις, κάποιες από τις οποίες είναι πράγματι πολύ ενοχλητικές, ειδικά όταν πρέπει να είσαι όλη μέρα μπροστά σε έναν υπολογιστή.

Ωστόσο, εδώ προκύπτει το θέμα του τι θα γινόταν αν όλοι ξεκινούσαν να χρησιμοποιούν ad-blocking software. Αφού στην πλειοψηφία τους οι σελίδες βασίζονται σε διαφημίσεις, δεν θα είχαν κέρδος και δεν θα μπορούσαν να ανταποκριθούν στα έξοδά τους. Είναι σαν να ζητάς από μια εφημερίδα να μην έχει διαφημίσεις και να πρέπει να επιβιώσει.

Η Google έχει δείξει την αντίθεσή της στο ad-blocking λογισμικό, αλλά ανακοίνωσε ότι και η ίδια κάνει ότι μπορεί για να μπλοκάρει τις «κακές διαφημίσεις». Είναι γνωστό ότι αρκετές διαφημίσεις χρησιμοποιούνται για κακούς σκοπούς, είτε για να διανείμουν malware, να προωθήσουν προϊόντα απομίμησης κλπ.

Αυτή που διαχειρίζεται το μεγαλύτερο online δίκτυο διαφημίσεων δεν είναι άλλη από την Google και φυσικά έχει συμφέρον να διασφαλίσει ότι οι διαφημίσεις αυτές δεν μπλοκάρονται από τους χρήστες. Αυτός είναι και ο λόγος που επιβάλει αυστηρούς περιορισμούς σε όσους επιθυμούν να ενταχθούν το πρόγραμμα δ��αφημίσεών της.

Μέσω post στο επίσημο blog, η Google αποκάλυψε ότι μόνο μέσα στο 2015 μπλόκαρε 780 εκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίαζαν τους κανονισμούς της. Μεταξύ αυτών ήταν διαφημίσεις που προμοτάρουν θαυματουργά προϊόντα για άμεση απώλεια βάρους, διαφημίσεις που ανακατεύθυναν τους επισκέπτες σε phishing sites κλπ.

Η Google δεσμεύεται να συνεχίσει να εργάζεται για να διασφαλίσει ότι οι χρήστες της βλέπουν μόνο σχετικές και ασφαλείς διαφημίσεις και να τους προστατέψει έναντι bots και malware. Απώτερος σκοπός της φυσικά είναι να συμβάλει στην μείωση της χρήσης ad-blocking λογισμικού.

Πηγή:Techblog.gr