Το WhatsApp, το αξίας 19 δισ. δολαρίων messaging app που που πέρασε στα χέρια του Facebook, αποφάσισε ότι δεν θα ζητάει πλέον από τους συνδρομητές του να πληρώνουν την ετήσια συνδρομή του 1 δολαρίου. Η ανακοίνωση ήρθε σήμερα από τον ιδρυτή του Jan Koum, κατά τη διάρκεια του DLD conference.

Ο ίδιος στην ομιλία του εξήγησε ότι το ένα δολάριο τον χρόνο μπορεί να μην είναι πολύ, αλλά αποτρέπει πολλούς από το να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή και ειδικά όσους δεν χρησιμοποιούν κάρτες για να πληρώσουν. Άλλωστε, αν θέλει το WhatsApp να γίνει η messaging υπηρεσία για τις μάζες, πρέπει να είναι εντελώς δωρεάν, όπως και η πλειοψηφία του ανταγωνισμού. (Αν και ήδη κοντεύει να αγγίξει το 1 δισ. χρήστες).

Η νέα πολιτική θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται από σήμερα, αλλά όσοι πλήρωσαν πρόσφατα, για την ετήσια συνδρομή τους, δεν προβλέπεται επιστροφή χρημάτων. Στην συγκεκριμένη περίπτωση που το WhatsApp σταματά να ζητά ετήσια συνδρομή, προκύπτει το ερώτημα από που θα βγάζει τα χρήματά του. Θα έρθουν διαφημίσεις;

Το WhatsApp λέει ότι δεν θα έρθουν διαφημίσεις. Αναφέρει ότι θα δοκιμάσει «εργαλεία που σου επιτρέπουν να χρησιμοποιήσεις το WhatsApp για να έρθεις σε επαφή με επιχειρήσεις και οργανισμούς που εσύ θέλεις». Θα μπορείς δηλαδή να στείλεις μήνυμα στην τράπεζά σου ή την αεροπορική εταιρεία. Ξεκαθαρίζει ότι δεν θα ενεργοποιήσει third-party διαφημίσεις μέσα στην υπηρεσία. Το 2012 οι ιδρυτές του είχαν πει ότι είναι κατηγορηματικά αντίθετοι στην εισαγωγή διαφημίσεων στην εφαρμογή καθώς «όταν έρχεται η διαφήμιση, ο χρήστης γίνεται το προϊόν».

Να πούμε ότι όσοι χρησιμοποιούν το WhatsApp από την αρχή του, τους είχε παραχωρηθεί δωρεάν χρήση για πάντα. Όμως από τους νέους χρήστες το WhatsApp ζητούσε ετήσια συνδρομή. Να θυμίσουμε επίσης ότι στην αρχή η εφαρμογή κόστιζε 1 δολ. να την αγοράσεις, στη συνέχεια έγινε δωρεάν και ζητούσε τη συνδρομή.

Πηγή:Techblog.gr