H L’Oreal εξελίσσεται σε κάτι περισσότερο από μια εταιρεία που ασχολείται με την γυναικεία ομορφιά και τα καλλυντικά. Η εταιρεία θέλει να γίνει λίγο πιο «high-tech» και βρέθηκε στο Λας Βέγκας στην έκθεση CES 2016, μαζί με την αφρόκρεμα της τεχνολογίας. Εκεί έκανε μια πολύ ενδιαφέρουσα ανακοίνωση που φυσικά δεν αφορά μόνο γυναίκες.

Είναι ένας αισθητήρας, που ονομάζεται My UV Patch και δημιουργήθηκε από την La Roche-Posay (brand της L’Oreal). Είναι εξαιρετικά λεπτός και μπορεί να φορεθεί επάνω στο δέρμα σαν προσωρινό τατουάζ. Έχει το σχήμα της καρδιάς με 16 διαφορετικά κουτάκια τα οποία μπορούν να αλλάξουν χρώμα όταν εκτίθενται σε υπεριώδη ακτινοβολία (UV).

Αυτό επιτρέπει στον χρήστη να αντιληφθεί πότε έχει εκτεθεί περισσότερο απ’ότι θα έπρεπε στην υπεριώδη ακτινοβολία. Ο αισθητήρας συνοδεύεται από ένα ειδικό app για το κινητό, τραβάς μια φωτογραφία το wearable που έχεις στο δέρμα σου, η εφαρμογή την αναλύει και σου λέει πόσο έχεις εκτεθεί στην ακτινοβολία UV.

Το My UV Patch, σε αντίθεση με άλλα παρόμοια wearables, λειτουργεί ακόμη και όταν απλώσετε αντηλιακή κρέμα επάνω. Τα αυτοκόλλητα έχουν διάρκεια ζωής έως και 5 μέρες και η L’Oreal αναμένεται να τα κυκλοφορήσει μέσα στο 2016 (καλοκαίρι προφανώς) αλλά δεν ανακοινώθηκε η τιμή τους.

Πηγή:Techblog.gr