Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή θέλει να ενισχύσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Στο πλαίσιο αυτό προχωρά σε κάποιες συγκεκριμένες δράσεις μια εκ των οποίων είναι η κατάρτιση εξειδικευμένου Μητρώου Ηλεκτρονικών Καταστημάτων.

Στην σχετική ανακοίνωση το ΣΕΠΕ αναφέρει ότι στόχος είναι η καταγραφή όλων των απαιτούμενων στοιχείων των ηλεκτρονικών καταστημάτων (e-shops) που λειτουργούν στη χώρα μας, έτσι ώστε να γίνει η εξαγωγή ποσοτικών στοιχείων τα οποία θα υποστηρίζουν την πολιτική μας.

Ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Αντώνης Παπαδεράκης, κατά την πρώτη – μετά από πέντε χρόνια – συνεδρίαση του Εθνικού Συμβουλίου Καταναλωτή, επεσήμανε ότι στόχος είναι η κατάρτιση ενός κώδικα δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Αναφερόμενος ειδικότερα στο ηλεκτρονικό εμπόριο, τόνισε ότι στρατηγικός στόχος της Πολιτείας είναι να συμβάλλει στην ούτως ή άλλως αξιοσημείωτη δυναμική που καταγράφει το e-commerce στην Ελλάδα.

Το σκεπτικό είναι ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορεί να ευνοήσει την ανταγωνιστικότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, τη διάχυση της καινοτομίας και την εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας. Επιπλέον, μπορεί να ωφελήσει και τους καταναλωτές, αυξάνοντας τόσο τις επιλογές που έχουν στη διάθεσή τους, όσο και τη διαφάνεια των συναλλαγών. «Απαραίτητη προϋπόθεση για την αξιοποίηση αυτών των ευκαιριών είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εθνικής στρατηγικής γύρω από την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα» ανέφερε ο Γενικός Γραμματέας.

Πηγή:Techblog