​Μία έξυπνη ιδέα, πολύ μεράκι και σκληρή δουλειά είναι το μυστικό της επιτυχίας δύο νέων παιδιών, της 24χρονης Μάγκυ Κοντού και του 29χρονου Λεωνίδα Κανελλόπουλου. Πρόκειται για δύο νέα παιδιά από την Αθήνα που έχουν καταφέρει να κάνουν περιζήτητη την εφαρμογή τους σε όλο τον κόσμο! Το Tourismart, όπως ονομάζεται το «δημιούργημά» τους, το χρησιμοποιούν πάνω από 600 ξενοδοχεία παγκοσμίως (Aμερική, Ισπανία, Γαλλία, Ιταλία, Ελλάδα), καθώς «λύνει» τα χέρια και των ξενοδόχων αλλά και των πελατών τους.

Το star.gr πιστό στην υπόσχεση του να αναδεικνύει πάντα νέους ανθρώπους που εν μέσω κρίσης τολμούν να κάνουν τα όνειρά τους πραγματικότητα, γνώρισε από κοντά την Μάγκυ και τον Λεωνίδα.

Founders.jpg

Αριστερά – Λεωνίδας Κανελλόπουλος, Co-founder & CEO, 29 ετών
Δεξιά - Μάγκυ Κοντού, Co-founder & COO, 24 ετών

Τι είναι το tourismart και ποιες οι παροχές του προς τα ξενοδοχεία και τους επισκέπτες

Όπως μας εξήγησε η Μάγκυ, «το tourismart που αποτελεί μία ολοκληρωμένη mobile και Internet of Things λύση για τα ξενοδοχεία και τους επισκέπτες τους. Μέσω μίας mobile εφαρμογής για smartphone οι επισκέπτες έχουν πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ξενοδοχείου κατά τη διάρκεια της διαμονής τους - όπως room service, κρατήσεις εστιατορίου, παραγγελίες, τουριστικός οδηγός, προβολή διαθέσιμων προσφορών, αποστολή αιτημάτων στη ρεσεψιόν και άλλα. Οι ξενοδόχοι διαχειρίζονται τα αιτήματα των επισκεπτών μέσω tablet, λαμβάνουν feedback αναφορικά με τις υπηρεσίες τους, ενώ έχουν πρόσβαση σε στατιστικά αναφορικά με τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες κάθε επισκέπτη».

«Σκοπός του», συμπληρώνει ο Λεωνίδας, «είναι με την χρήση του οι επισκέπτες, χωρίς καθυστερήσεις και αναπάντητες κλήσεις στη ρεσεψιόν, να έχουν άμεση πρόσβαση στις υπηρεσίες. Ό,τι χρειάζονται είναι πλέον στο smartphone τους και δε χρειάζεται να αναζητούν φυλλάδια με πληροφορίες, ούτε να χρησιμοποιήσουν το τηλέφωνο του δωματίου τους. Οι ξενοδόχοι γνωρίζουν καλύτερα τους πελάτες τους, τους προσφέρουν καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών, αποκτούν άμεση επικοινωνία μαζί τους, ενώ αυξάνουν τα έσοδα κατά τη διάρκεια διαμονής τους».


guest - home.jpg


Μια φοιτητική ιδέα που προέκυψε σε ένα ξενοδοχείο

Η εν λόγω εφαρμογή ξεκίνησε σαν μια απλή φοιτητική ιδέα από τα δύο νέα παιδιά. «Προέκυψε κατά τη διαμονή μου σε ένα ξενοδοχείο», μας είπε ο Λεωνίδας για να προσθέσει στη συνέχεια «Τα λάθη στην επικοινωνία ανθρώπων από διαφορετικές χώρες, οι περίπλοκες διαδικασίες παραγγελίας μέσω φυλλαδίων, οι καθυστερήσεις, τα αναπάντητα τηλεφωνήματα στη ρεσεψιόν είναι μόνο κάποια από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα ξενοδοχεία καθημερινά. Παράλληλα, διαχειρίζομαι έναν μικρό οικογενειακό ξενώνα. Ο συνδυασμός αυτός με τις σπουδές μου στην Πληροφορική αποτέλεσαν το έναυσμα.»

Αυτό λοιπόν που ξεκίνησε σαν μια φοιτητική ιδέα, σήμερα έχει εξελιχθεί. «H lite έκδοση της υπηρεσίας μας χρησιμοποιεί��αι ήδη σε περισσότερα από 600 ξενοδοχεία παγκοσμίως, ενώ πριν από λίγους μήνες ανακοινώθηκε η εμπορική μας συνεργασία με την COSMOTE. Στόχος μας για τους επόμενους μήνες είναι η αύξηση των συνεργασιών μας με ξενοδοχεία στην Ελλάδα, καθώς και η προσθήκη νέων χαρακτηριστικών που θα καλύψουν επιπλέον υπηρεσίες εντός του ξενοδοχείου», εξήγησε η Μάγκυ.

guest - offers.jpg

Οι δυσκολίες δεν τους πτόησαν

Όμως όπως πάντα, ο δρόμος της επιτυχίας δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα. Οι δημιουργοί του tourismart, αντιμετώπισαν δυσκολίες, όμως αυτό, δεν αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα στην προσπάθειά τους.

«Οι περισσότερες δυσκολίες που αντιμετωπίσαμε είχαν άμεση σχέση με το ασταθές οικονομικό περιβάλλον της χώρας, καθώς και την άμεση πρόσβαση σε επενδυτικά κεφάλαια. Και τα δύο ήταν εξίσου σημαντικά για την εξέλιξη της υπηρεσίας μας, την αύξηση των μελών στην ομάδα μας, τις πωλήσεις και την επέκτασή μας στο εξωτερικό», μας είπε ο Λεωνίδας.

Η Μάγκυ θέλησε να προσθέσει σε αυτό ότι «Η εταιρία μας δραστηριοποιείται στην Ελλάδα τα τελευταία 3 χρόνια. Το ασταθές περιβάλλον επηρεάζει τόσο την καθημερινότητα της εταιρίας μας, όσο και των πελατών μας. Η σκέψη ότι μία ιδέα από το χαρτί μπορεί να γίνει επιχείρηση, σε συνδυασμό με την εξέλιξη του startup οικοσυστήματος στην Ελλάδα, ήταν η αφορμή για να μην τα παρατήσουμε».

guest - restaurant.jpg

Σε ερώτηση για την τιμολογιακή τους στρατηγική, ο Λεωνίδας απάντησε ότι «η υπηρεσία προσφέρεται ως συνδρομή με το μήνα προς τα ξενοδοχεία και ξεκινά από 25€ το μήνα. Το κόστος διαμορφώνεται ανάλογα τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω της εφαρμογής, καθώς και από τον αριθ��ό δωματίων της επιχείρησης».

guest - room_service.jpg

«Μη φοβάσαι να δοκιμάσεις, δούλεψε σκληρά. Δε θα είναι εύκολο, πάντα θα συναντάς προκλήσεις»

Για το τέλος η Μάγκυ θέλησε να συμβουλεύσει τα νέα παιδιά που φοβούνται λόγω της οικονομικής ανασφάλειας να τολμήσουν στο επιχειρείν. «Αν τώρα ξεκινάς, είναι ευκαιρία να δουλέψεις σε μία startup εταιρία. Να αναλάβεις διαφορετικούς ρόλους, να δεις πως αυτό που σπούδασες εφαρμόζεται πρακτικά σε μία επιχείρηση, να μάθεις να συνεργάζεσαι με άτομα από διαφορετικούς χώρους, να διευρύνεις τις γνώσεις σου σε νέους τομείς. Μη φοβάσαι να δοκιμάσεις, δούλεψε σκληρά. Δε θα είναι εύκολο, πάντα θα συναντάς προκλήσεις», τόνισε.

hotelier - dashboard.jpg

hotelier - home.jpg



Πληροφορίες για την υπηρεσία tourismart
Website: www.tourismart.co
Facebook: www.facebook.com/tourismartgr
Twitter:@tourismartgr

Ρεπορτάζ: Μαρία Κυπραίου
Email: mkipreou@star.gr