Μεγάλη ήταν η κίνηση στην Ερμού μέχρι και την ώρα που έκλειναν τα καταστήματα στη σημερινή Black Friday, που όπως μετέδωσε η Μαρία Παππά στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star με την Μάρα Ζαχαρέα θύμιζε την προ κρίσης, περίοδο.
Όπως πρόσθεσε πάντως οι αγορές ήταν στοχευμένες και περιορισμένες σε σχέση με την επίσκεψη στα καταστήματα.
Παρότι επίσης η «Μαύρη Παρασκευή» διαφημίσθηκε πολύ περισσότερο σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των εμπόρων της Αθήνας η αύξηση της επισκεψιμότητας έφτασε το 25%-30% στα καταστήματα ένδυσης- υπόδησης και στο 40%-50% στα καταστήματα πώλησης ηλεκτρονικών ειδών.
Στο κέντρο του Πειραιά αντίστοιχα η αύξηση έφθασε στο 20-30% σε ενδύματα και υποδήματα και στο 50% στα ηλεκτρονικά είδη.