Οι online αγορές είναι γένους θηλυκού

Υπάρχουν όμως και κίνδυνοι στα ψώνια μέσω διαδικτύου

Όλο και περισσότεροι καταναλωτές, γυναίκες στη συντριπτική τους πλειοψηφία στρέφονται στις ηλεκτρονικές αγορές. Ρούχα, παπούτσια αλλά και καλλυντικά και είδη σπιτιού στις πρώτες θέσεις του ηλεκτρονικού καλαθιού της νοικοκυράς. Παραμονεύουν όμως και παγίδες αλλά και κίνδυνοι.

«Εγώ ψωνίζω πολύ τακτικά και ρούχα και ζευγάρια παπούτσια αλλά και κανένα καλλυντικό θα πάρω γιατί βρισκω ευκαιρίες. Πήρα δυο αρώματα την προηγούμενη εβδομάδα 23% τουλάχιστον φθηνότερα από το πολυκατάστημα» εξηγεί ιδιωτική υπάλληλος.

«Είναι η μόδα του νεοέλληνα πλέον. Και το μπουκαλάκι με την κολόνια αλλά και ένα σερβίτσιο σπιτιού και οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε» λέει ιδιοκτήτρια καταστήματος.

Μέσα σε ένα χρόνο το 16% του συνόλου των καταναλωτών έκανε χρήση των ιντερνετικών αγορών για πρώτη φορά, ενώ το 24% περιηγήθηκε στο διαδίκτυο για προσφορές.

Στη συντριπτική τους πλειοψηφία γυναίκες αλλά και ηλικιωμένοι προτιμούν τις αγορές μέσω διαδικτύου, αναζητώντας ευκαιρίες και προσφορές.

Στη Θεσσαλονίκη για παράδειγμα 500.000 καταναλωτές προτιμούν το διαδίκτυο για τις αγορές τους και στην πρώτη θέση βρίσκονται τα ρούχα, τα παπούτσια αλλά και τα ηλεκτρονικά προϊόντα.

Όπου υπάρχουν αγορές όμως υπάρχουν και κίνδυνοι...

«Χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και μελέτη στο είδος που θα αγοράσεις στη διεύθυνση του καταστήματος την ηλεκτρονική φυσικά, στη διασταύρωση των στοιχείων, αλλά και στην έρευνα αγοράς που θα κάνεις για το ίδιο είδος. Και φυσικά πρώτα απ’ όλα αποφασίστε τι ψάχνετε πριν ξεκινήσετε την περιήγηση» τονίζει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, Νίκος Μανεσιώτης. 

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top