Και τα βασικά καταναλωτικά αγαθά σταμάτησαν λόγω της οικονομικής κρίσης να αγοράζουν οι Έλληνες όπως δείχνει η έρευνα της Nielsen.
Στα είδη που έχει μειωθεί η κατανάλωση περιλαμβάνονται ακόμη και το γάλα και το ψωμί. Η πτώση μάλιστα στις πωλήσεις του γάλακτος στο οργανωμένο λιανεμπόριο έφτασε το πρώτο εξάμηνο του 2017 στο 8,6%!
Ελαφρώς μικρότερη η πτώση αλλά εξίσου σημαντική στην αγορά του συσκευασμένου ψωμιού, η οποία έφτασε στο 5,3%.
Μεγάλη η πτώση και στις πωλήσεις οικοπνευματωδών ποτών, όπου οι πωλήσεις ουίσκι για το ίδιο χρονικό διάστημα μειώθηκαν κατά 6,8%.
Σύμφωνα με την έρευνα της Nielsen για την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (για καταστήματα άνω των 100 τ.μ. σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη), η πτώση στις πωλήσεις έφτασε το 1,1% σε αξία κατά πρώτο εξάμηνο του 2017, συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2016.
Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις και στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης (-4,4%), ενώ στα προϊόντα οικιακής χρήσης η πτώση έφτασε στο -3,5%.
Από του επιμέρους κλάδους, άνοδο πωλήσεων εμφάνισαν μόνο τα φρέσκα/χύμα προϊόντα, κατά +2,0%.