Περικοπές ακόμα και στα απολύτως απαραίτητα κάνουν οι καταναλωτές

Τι δείχνει έρευνα εταιρίας μετρήσεων των καταναλωτικών αναγκών

Αποκαλυπτική είναι η έρευνα εταιρείας μετρήσεων των καταναλωτικών αναγκών. Οι δαπάνες των καταναλωτών έχουν μειωθεί σε τέτοιο βαθμό που κάνουν περικοπές ακόμα και από τα απαραίτητα.

To γεγονός ότι θα φτάναμε στο σημείο να περικόψουμε ακόμα και το χαρτί υγείας σίγουρα δεν το περιμέναμε πριν από λίγα χρόνια. Και όμως οι καταναλωτικές δαπάνες έχουν μειωθεί σε αυτό τον βαθμό, σύμφωνα με την έρευνα εταιρίας μετρήσεων των καταναλωτικών αναγκών. Οι Έλληνες σφίγγουν το ζωνάρι πλέον σε πρωτόγνωρο βαθμό.

«Τι να πούμε ότι δεν μας φτάνουν να ζήσουμε; Δεν μπορούμε να φάμε… Πάμε στο σούπερ-μάρκετ και κοιτάμε τι είναι οι προσφορές» αναφέρει ιδιωτικός υπάλληλος.

Καλοκαίρι 2017. Ένα ακόμα καλοκαίρι περικοπών και αλλαγής των καταναλωτικών συνηθειών. Το ζωνάρι της οικογένειας σφίγγει όσο πάει και περισσότερο...

«Κατά μέσο όρο η μείωση στην αγοραστική δύναμη όσον αφορά στα τρόφιμα πλησιάζει το 7%. Δηλαδή κόβουμε ακόμα και τα απολύτως απαραίτητα».

Φτάσαμε στο σημείο να περιορίσουμε ακόμα και την αγορά χαρτιού τουαλέτας. Δείτε όμως και ορισμένα άλλα παραδείγματα όπως αποτυπώνονται στην έρευνα εταιρίας μέτρησης καταναλωτικής συμπεριφοράς.  

Η μείωση στην αγορά γάλακτος πλησίαζε το 8% έως το 2016 και τώρα σχεδόν έχει διπλασιαστεί. Στο γιαούρτι υπερδιπλάσια η μείωση του τζίρου, στις ελιές από την άνοδο 13,2% το 2014 τώρα το ποσοστό αυτό φανερώνει την πτώση στα συσκευασμένα τυριά 5,5% κάτω το 2014 κοντά στο 8% πέρυσι, ενώ στο συσκευασμένο κρέας η μείωση φτάνει το 10%.

«Ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται πλέον για την ποιότητα. Λίγα πράγματα να αγοράσει να γεμίσει το ψυγείο του και αυτά είναι... μέχρι εκεί» αναφέρει έμπορος τροφίμων.

Και αν αυτή είναι η εικόνα στα τρόφιμα, φανταστείτε τι γίνεται στα άλλα είδη, όχι ευρείας κατανάλωσης.

«Μείωση επισκεψιμότητας όχι αγορών που φτάνει το 50%...» αναφέρει έμπορος Ειδών Ένδυσης.

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top