Εξοικονόμηση της τάξης του 9,3% συνεπάγονται οι προσφορές και οι προωθητικές ενέργειες των αλυσίδων σουπερμάρκετ και προμηθευτών όπως προκύπτει από στοιχεία ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) με δείγμα 2.000 καταναλωτών από όλη την Ελλάδα.

Οι καταναλωτές, όπως προκύπτει από τα στοιχεία, στην προσπάθειά τους να εξοικονομήσουν χρήματα κυνηγούν όλο και περισσότερο τις προσφορές και τις εκπτώσεις που παρέχουν τα σουπερμάρκετ.

Έχει υπολογιστεί ότι το όφελος μπορεί να φτάσει έως και τα 377 ευρώ ετησίως ανά νοικοκυριό, με τους 8 στους 10 να έχουν υιοθετήσει τις έξυπνες αγορές και τους 6 στους 10 να προτιμούν τις περισσότερες προσφορές παρά χαμηλές τιμές.

Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι 7 στους 10 εξοικονομούν τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών τους και 1 στους 3 τουλάχιστον 10%.

Η έρευνα του ΙΕΛΚΑ καταγράφει και ενδιαφέροντα ευρήματα σε σχέση με τις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την επιλογή προσφορών και προωθητικών ενεργειών. Είναι χαρακτηριστικό ότι πλέον 2 στις 5 επισκέψεις στο σουπερμάρκετ (40%) έχουν ως αφετηρία κάποια προσφορά για την οποία ενημερώθηκε ο καταναλωτής πριν επισκεφθεί το κατάστημα (διπλάσιες σε σχέση με το προηγούμενο έτος), κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα αφιερώνει χρόνο για την αγορά προσφορών.

Tags: