Πάνω από το 65,6% του πληθυσμού χρησιμοποιούν το Ιnternet, σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, ενώ η διείσδυση του Facebook κυμαίνεται γύρω στο 46,4%, γεγονός που επιβεβαιώνει ότι ο τρόπος και τα μέσα που επιλέγει ο καταναλωτής προκειμένου να επικοινωνήσει αλλά και πραγματοποιήσει τις αγορές του, έχει αλλάξει ανεπιστρεπτί.

Με βάση τα ευρήματα της “Global Connected Commerce Survey” που πραγματοποίησε η Nielsen το τρίτο τρίμηνο του 2016, οι Έλληνες σε μεγάλο ποσοστό δηλώνουν ότι επιλέγουν το διαδίκτυο ως μέσο για τις αγορές τους, κυρίως για υπηρεσίες ή διαρκή αγαθά.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ακόμη το γεγονός ότι 47% των Ελλήνων έχει παραγγείλει έστω και μία φορά έτοιμο φαγητό διαδικτυακά και μάλιστα η Ελλάδα σκοράρει πρώτη σε αυτή την κατηγορία, μεταξύ των λοιπών ευρωπαϊκών κρατών, που συμμετείχαν στην έρευνα.

Το 62% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχουν αγοράσει κάποια ταξιδιωτική υπηρεσία online, με τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό μέσο όρο να βρίσκεται στο 47%, ενώ ακολουθούν τα είδη ένδυσης σε ποσοστό 54%, κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο (52%).

Tags: