ΔΕΗ: Στα 2,2 δις ευρώ μειώθηκαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές πελατών

Κατά το πρώτο δίμηνο του 2017

ΔΕΗ: Στα 2,2 δις ευρώ μειώθηκαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές πελατών

Στα 2,2 δις ευρώ μειώθηκαν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές πελατών προς τη ΔΕΗ κατά το πρώτο δίμηνο του 2017 (εξαιρουμένων των οφειλών που έχουν ενταχθεί σε πρόγραμμα διακανονισμού).

Αυτό αναφέρει η επιχείρηση σε ανακοίνωση προς το Χρηματιστήριο, προσθέτοντας ακόμη ότι:

- Τα χρηματικά διαθέσιμα του Ομίλου στις 31/12/2016 ήταν 501 εκατ. ευρώ.

- Το μέσο κόστος δανεισμού του Ομίλου το 2016 μειώθηκε σε 4,64% από 4,81% το 2015.

- Η εταιρεία τα τελευταία τρία χρόνια έχει υλοποιήσει επενδύσεις κατά μέσο όρο 750 εκατ. ευρώ ετησίως για εκσυγχρονισμό των δικτύων της και αναβάθμιση του παραγωγικού της δυναμικού.

Βραβείο των SAP Quality Awards για τη ΔΕΗ

Το τρίτο βραβείο των SAP Quality Awards για το 2016 κατέκτησε η ΔΕΗ ΑΕ στην κατηγορία «Innovation» για την περιοχή της Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας, για την επιτυχή υλοποίηση του νέου πληροφοριακού συστήματος εξυπηρέτησης πελατών SAP-ISU.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ομαλή μετάπτωση 7,4 εκατομμυρίων πελατών, η εκπαίδευση εκατοντάδων υπαλλήλων της σε μικρό χρονικό διάστημα, οι μέθοδοι διαχείρισης των δυσκολιών που ανέκυψαν και η άμεση ωφέλεια που είχε η ΔΕΗ από την πρώτη στιγμή εφαρμογής του νέου περιβάλλοντος, αποτέλεσαν κριτήρια για τη βράβευση».

Τέλος τονίζεται ότι «η εγκατάσταση του νέου πληροφοριακού συστήματος αποτελεί ένα ακόμα σημαντικό βήμα για τον εκσυγχρονισμό της ΔΕΗ, προκειμένου οι πελάτες της να μπορούν να απολαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση και καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών».

Follow us:

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Back to Top