Όλο και περισσότεροι Έλληνες προτιμούν την αγορά τροφίμων μέσω διαδικτύου. Αυτό επιβεβαιώνεται από την αύξηση της τάξης του 25% στη διείσδυση των ηλεκτρονικών αγορών στο λιανεμπόριο τροφίμων όπως καταγράφηκε στην ετήσια έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τις καταναλωτικές τάσεις στην Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα ευρήματα, το ποσοστό ηλεκτρονικών αγορών κάποιου προϊόντος, είδους παντοπωλείου ή σούπερ μάρκετ, διαμορφώθηκε στο 20% των συνολικών αγορών, έναντι 16% το 2015.

Η αύξηση συνιστά απόρροια διάφορων παραγόντων, όπως:

-Οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες, ως αποτέλεσμα της αύξησης χρήσης νέων τεχνολογιών, αλλά και στην αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων για πληροφόρηση, σύγκριση τιμών - προϊόντων και εύρεση ευκαιριών/προσφορών.

-Η εμφάνιση νέων ηλεκτρονικών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι όλες οι μεγάλες αλυσίδες σουπερμάρκετ με φυσικά καταστήματα, έχουν σήμερα είτε online παρουσία ή κάποια στρατηγική συνεργασία.

-Η έντονη αύξηση της χρήσης πιστωτικών καρτών, ιδιαίτερα στο οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων, η οποία έχει διαπιστωθεί ότι συνδέεται με τις ηλεκτρονικές αγορές.

Στην ίδια έρευνα, καταγράφηκε επίσης, ενίσχυση της τάσης και της πρόθεσης αγοράς μέσω διαδικτύου, καθώς σχεδόν το 30% δήλωσε ότι προτίθεται να αγοράσει μέσω διαδικτύου κάποιο προϊόν.

Επίσης, το 52% των καταναλωτών υποστήριξε ότι αναζητούν ενεργά πληροφορίες για τιμές στο διαδίκτυο, προτού πραγματοποιήσει κάποια αγορά, μέσω ενός φυσικού καταστήματος.

Tags: