Δεν φτάνει που έχει γίνει… συνδιαχειριστής στο πορτοφόλι μας, μας ταλαιπωρεί κιόλας με 47 διαφορετικά δικαιολογητικά.

Στην εποχή του διαδικτύου, η εφορία επιμένει γραφειοκρατικά ζητώντας την παρουσία των πολιτών και την παραμονή σε ουρές για να εξυπηρετηθούν σε μία σειρά από ζητήματα.

Όπως τονίζει στο STAR η ελεύθερη επαγγελματίες Μαρία Σιώρη, χρειαζόταν μία βεβαίωση για το μαγαζί της και κατέληξε να χάσει δύο μέρες «για ένα χαρτί που μπορούσα να πάρω και μέσω διαδικτύου».

Από την άλλη, ο συνταξιούχος του ΙΚΑ Κώστας Γιαννακοδήμας ταλαιπωρήθηκε για να πάρει μία βεβαίωση από τον Προϊστάμενο της ΔΟΥ για την αξία του ακινήτου του. «Όταν θέλουν, μας τα παίρνουν χωρίς να μας ρωτήσουν. Όταν πρέπει να μας εξυπηρετήσουν, μας ταλαιπωρούν έτσι» δηλώνει. 

Όπως τονίζει ο Κωνσταντίνος Αναστόπουλος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Φοροτεχνικών Υπαλλήλων, μετά το τσουνάμι φόρων, έχουμε και τσουνάμι… δικαιολογητικών «με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούνται οι πολίτες. Αυτές είναι οι μεταρρυθμίσεις;».

Tags: