Το υπουργείο Οικονομικών μέχρι τον ανασχηματισμό, ήταν έτοιμο να ενημερώσει για τις αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας.

Με πρώτιστο στόχο να επαναφέρει από την ακινησία στη κίνηση όσα περισσότερα – κυρίως μεγάλου κυβισμού- ΙΧ (από τα 1.000.000) που ρημάζουν με τις πινακίδες τους «παρκαρισμένες», σε αρκετές περιπτώσεις πάνω από 5 έτη, στις Εφορίες.

Λίγες ημέρες μετά οι ελπίδες για τους εποχούμενους, ψαλιδίστηκαν.

Μεσούντος του Νοεμβρίου μάθαμε μάλιστα πως δεν θα αλλάξουν τα τέλη κυκλοφορίας.

Και ενώ διάγουμε την 23 Νοεμβρίου ενεστώτος έτους, δηλαδή έχει χαθεί (παρα μία εβδομάδα, ακριβέστερα 5 εργάσιμες ημέρες), ολόκληρος ο μήνας, τα τέλη κυκλοφορίας δεν έχουν αναρτηθεί ΑΚΟΜΗ στη ΓΓΠΣ (www.gsis.gr).

Ποια;

Τα τέλη που είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΙΔΙΑ με πέρυσι.

Σε απλά Ελληνικά, δεν χρειάζεται καμία αλλαγή για την ανάρτησή τους στο TAXISNET.

Σκεφθείτε τι θα συνέβαινε αν είχαν αποφασίσει και μικρές ή μεγαλύτερες αλλαγές.

Τούτων δοθέντων, αν δεν βρεθεί μια αξιόπιστη και λογική αιτιολόγηση για την αργοπορία, σημαίνει πως κάτι σάπιο υπάρχει στο «Βασίλειο του ΥΠΟΙΚ».

Οσο για τους εποχούμενους; Είναι στην αυτή κατηγορία με τα άλλα «κορόιδα» της συνομοταξίας : «ειλικρινείς φορολογούμενοι».

Ποιος νοιάζεται γι’ αυτούς;

Για το πώς θα πρέπει να «κόψουν το λαιμό τους», να βρουν τρόπο να πληρώσουν:

- τη τελευταία δόση του φόρου εισοδήματος, στο τέλος Νοεμβρίου,

- τη τρίτη από τις πέντε δόσεις του ΕΝΦΙΑ

- να εξοικονομήσουν μέσα στο Δεκέμβριο τα απαραίτητα για τα τέλη κυκλοφορίας.

Εκτός αν στο ΥΠΟΙΚ έχουν πληροφορίες πως το Κίνημα «ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ» λαμβάνει πλέον διαστάσεις «τσουνάμι».

Τελικά, μήπως βάρεσαν διάλυση;

Ας σημειωθεί ότι ανέκαθεν το χρονικό διάστημα που είχαν οι εποχούμενοι στη διάθεσή τους για να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας των ΙΧ ήταν το τελευταίο δίμηνο εκάστου έτους (Νοέμβριος και Δεκέμβριος).

Γ. Λ. Νικολόπουλος