​Ανακούφιση σε χιλιάδες πολίτες έφερε ο ανασχηματισμός!

Πάνω από 1,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων «γλίτωσαν» την επιβολή προστίμου για ΚΤΕΟ και άλλοι τόσοι περίπου για ανασφάλιστα οχήματα εξαιτίας του πρόσφατου ανασχηματισμού!

Ειδικότερα, η υπουργική απόφαση είχε υπογραφεί από την υφυπουργό Μεταφορών κ. Χρυσοβελώνη και βρίσκονταν στο γραφείο του πρώην Αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών κ. Αλεξιάδη για να υπογραφεί και να υλοποιηθεί. Ωστόσο, η ανακοίνωση του ανασχηματισμού με την αποχώρηση των δύο κυβερνητικών στελεχών πάει πολύ πίσω την υλοποίηση της απόφασης.

Την ίδια στιγμή, οι ιδιοκτήτες ΚΤΕΟ αναγκάζονται σε περαιτέρω περικοπές και απολύσεις προσωπικού καθώς όπως επισημαίνουν το επάγγελμά τους τείνει να γίνει «περιστασιακό» καθώς οι ιδιοκτήτες οχημάτων και δικύκλων επισκέπτονται τις μονάδες Τεχνικού Ελέγχου μόνο όταν φημολογείται ότι αποστέλλονται τα πρόστιμα!

Πάνω από 525 εκατ. ευρώ τα έσοδα από τα πρόστιμα

Η υπουργική απόφαση που δεν πρόλαβε να υπογραφεί από τον πρώην Αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Αλεξιάδη αφορά πάνω από 1,2 εκατ. ιδιοκτήτες αυτοκινήτων οι οποίοι δεν έχουν περάσει τα οχήματά τους από Τεχνικό Έλεγχο και θα πρέπει να τους επιβληθεί πρόστιμο 150 ευρώ μέσω Taxisnet.

Ωστόσο, το πρόστιμο αυξάνεται κατά 75 ευρώ (65 ευρώ το παράβολο για έλεγχο σε ΚΤΕΟ και επιπλέον 10-12 ευρώ για τον ΦΠΑ) με αποτέλεσμα τα τελικά έσοδα για το κράτος να υπολογίζονται σε πάνω από 225 εκατ. ευρώ τα οποία προέρχονται μόνο από τα πρόστιμα για ΚΤΕΟ.

Αν συνυπολογίσει κανείς και τα πρόστιμα που πρέπει να επιβληθούν στους ιδιοκτήτες οδηγούς που κινούν τα οχήματά τους ανασφάλιστα τα οποία υπολογίζονται σε πάνω από 300 εκατ. ευρώ τότε τα έσοδα που θα πρέπει να εισπράξει το κράτος εκτοξεύονται σε πάνω 525 εκατ. ευρώ!

Αν στα παραπάνω υπολογιστούν και τα δίκυκλα που κυκλοφορούν χωρίς ΚΤΕΟ και ανασφάλιστα, τότε τα έσοδα αυξάνονται περαιτέρω.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, μόλις το 30-35% των ιδιοκτητών δικύκλων επισκέπτονται τα ΚΤΕΟ ενώ οι υπόλοιποι απλά αδιαφορούν.