​Τα αυτοκίνητα υψηλού κυβισμού που οι ιδιοκτήτες τους έχουν καταθέσει τις πινακίδες επιχειρεί να βγάλει στους δρόμους το υπουργείο οικονομικών, σχεδιάζοντας μειώσεις ως και 30%. Τη «νύφη» αναμένεται να πληρώσουν όσοι πήραν αυτοκίνητο από το 2007 και μετά, αλλά και όσοι επένδυσαν σε πετρελαιοκίνητα και χαμηλού κυβισμού που είχαν μηδενικά τέλη!

Το STAR έκανε αυτοψία σε συνεργεία, όπου παρκάρονται καθημερινά πολλά αυτοκίνητα, καθώς οι ιδιοκτήτες τους δεν έχουν χρήματα ούτε να τα συντηρήσουν ούτε να πληρώσουν τέλη.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ....

-Η πιο πιθανή λύση που εξετάζεται προβλέπει οριζόντια μείωση του ετήσιου τεκμηρίου κατά 20% με 30% για οχήματα άνω των 2.000 κυβικών και ηλικίας άνω των 10 ετών.

-Αυξήσεις θα δουν όσοι έχουν αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε μετά το 2007, καθώς ο υπολογισμός θα γίνεται με βάση τους ρύπους.

-Αυξήσεις αναμένεται να δουν και οι ιδιοκτήτες πετρελαιοκίνητων. Ενώ για πρώτη φορά θα πληρ��σουν τέλη τα αυτοκίνητα με ρύπους από 80 έως 89 γραμμάρια. Οι ιδιοκτήτες αυτών των ΙΧ αναρωτιούνται πως μπορεί ένας πολίτης να εμπιστευτεί το κράτος όταν οι περισσότεροι αγόρασαν πετρελαιοκίνητα ακριβώς για να μην έχουν τέλη, και μόλις το έκαναν η κυβέρνηση φορολογεί αυτούς τους κατόχους!

-Εκτός από τους ιδιοκτήτες ΙΧ, μεγάλος χαμένος από τις επαναλαμβανόμενες αλλαγές στα τέλη, είναι η... αγορά αυτοκινήτου.

Δείτε επίσης:

Τέλη κυκλοφορίας με βάση τους ρύπους – Τι αλλάζει σε ΤΕΚΜΗΡΙΑ και ΦΟΡΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ (ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ)