Σημαντικά χαμηλότερο από την πρώτη εκτίμηση της ΕΛΣΤΑΤ τον Απρίλιο αλλά πάνω από τον στόχο του προγράμματος είναι το πρωτογενές πλεόνασμα του 2015, σύμφωνα με τη β' κοινοποίηση στοιχείων της στατιστικής αρχής.

Έτσι, το πρωτογενές αποτέλεσμα του προϋπολογισμού -που τον Απρίλιο υπολογιζόταν σε έλλειμμα 3,4% του ΑΕΠ- αναθεωρείται με βάση τους κανόνες της ΕΛΣΤΑΤ σε 3,9% του ΑΕΠ ή 0,5% υψηλότερα.

Για τη μέτρηση του πλεονάσματος με βάση τους κανόνες του προγράμματος, ωστόσο, αφαιρείται -μεταξύ άλλων- το εφάπαξ κόστος για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών, το οποίο το 2015 ήταν 7,17 δισ. ευρώ ή 4,1% του ΑΕΠ.

Το πρωτογενές πλεόνασμα (με βάση τους κανόνες του προγράμματος προσαρμογής) αναπροσαρμόζεται από το 0,7% της ανακοίνωσης του Απριλίου σε 0,2% του ΑΕΠ. Να σημειωθεί ότι και αυτό το ποσοστό υπερακαλύπτει τον στόχο του προγράμματος, που ήταν πέρυσι να καταγραφεί πρωτογενές έλλειμμα 0,25% του ΑΕΠ.

Το έλλειμμα της Γενικής Κυβέρνησης για το έτος 2015, σύμφωνα με το ESA 2010, εκτιμάται στα 13,2 δισ. ευρώ (7,5% επί του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος), ενώ το ακαθάριστο ενοποιημένο χρέος της Γενικής Κυβέρνησης σε ονομαστικές τιμές στο τέλος του 2015 εκτιμάται στα 311,7 δισ. ευρώ (177,4% επί του Ακαθάριστου Εγχώριου Προϊόντος).

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, οι αναθεωρήσεις στο έλλειμμα των ετών 2013 και 2015 καθώς και οι αναθεωρήσεις στο χρέος των ετών 2013-2015 οφείλονται κυρίως σε επικαιροποιημένα στοιχεία, σε μεθοδολογικές αλλαγές στην ταξινόμηση κάποιων ειδικών συναλλαγών, καθώς και στην επίδραση της αναθεώρησης του ΑΕΠ.