Στην αναβίωση ενός brand, που -αν και δεν υπάρχει εδώ και τρία χρόνια στην αγορά- είναι βαθιά ριζωμένο στη συνείδηση των καταναλωτών, προχωρά η εταιρεία Καραμολέγκος.

Με μια επιχειρηματική κίνηση που για ένα χρόνο κρατήθηκε επτασφράγιστο μυστικό, η Καραμολέγκος απέκτησε το διάσημο σήμα μετά από πλειστηριασμό και ετοιμάζει τη μεγάλη επιστροφή της Αρτοβιομηχανίας Κατσέλης στα ράφια πολύ σύντομα.

kastelis delights.jpg

Όπως τόνισαν άνθρωποι της εταιρείας στο star.gr, ήδη έχει εγκατασταθεί μια νέα μονάδα παραγωγής στις υπερσύγχρονες εγκατάστασεις της εταιρείας στον Κορωπί για τις ανάγκες της επανακυκλοφορίας του ιστορικού σήματος, ενώ θα δημιουργηθούν άμεσα 30 νέες θέσεις εργασίας.

dsc00944.JPG


Φαίνεται πως το επαλανσάρισμα της Κατσέλης είναι το πρώτο βήμα από το «μπάσιμο» που κάνει στην αγορά η Καραμολέγκος, η οποία κατέχει μερίδιο 38% στην αγορά συσκευασμένου ψωμιού και σχεδιάζει με τις νέες κινήσεις να ξεπεράσει εντός διετίας το 50%.

Όπως εξήγησε ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Μανώλης Καραμολέγκος, «η αναβίωση μ��ας ιστορικής μάρκας θα φέρει νέους καταναλωτές στην αγορά. Είναι μια στρατηγική που η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος υπηρετεί εδώ και πολλά χρόνια, με τη δημιουργία νέων συνταγών, νέων προϊόντων και κωδικών στο ψωμί, πάντοτε με κεντρικό γνώμονα τον σεβασμό στον καταναλωτή».

karamolegkos-ergostasio.jpg


Στην Καραμολέγκος, δηλαδή, κάνουν λόγο για παραγωγή νέων προϊόντων άρτου με στόχο τη διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών και της αγοράς του ψωμιού.

Η Αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, η οποία ξεκίνησε από έναν φούρνο στην Σαντορίνη το 1950 ως οικογενειακή επιχείρηση, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 400 εργαζόμενους ��αι έχει την τελευταία πενταετία έναν συνεχώς αυξανόμενο αριθμό θέσεων εργασίας.

Του Πέτρου Κατσαβριά