Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο σχεδιασμός του οικονομικού επιτελείου για τα Τέλη Κυκλοφορίας 2017, τα οποία θα αλλάξουν ριζικά.

Το οικονομικό επιτελείο έδωσε σαφείς εντολές στην Ειδική Επιτροπή για περιορισμό της επέκτασης των Τελών Κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2 σε αυτοκίνητα που έχουν κυκλοφορήσει για πρώτη φορά από την 1η/1/2007 αντί της 1ης/1/2003 περιορίζοντας τον αριθμό των ιδιοκτητών αυτοκινήτων που θα επηρεαστούν σε λίγο περισσότερα από 1 εκατ. από 3 εκατ. που περιελάμβανε το αρχικό σχέδιο.

Ωστόσο, η επέκταση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με 1η Άδεια Κυκλοφορίας από την 1η/1/2007 εγκυμονεί κινδύνους καθώς τότε τα αυτοκίνητα που παράγονταν σε ήταν και τόσο «καθαρά» σε σχέση με τα τωρινά με αποτέλεσμα κάποιοι να δουν τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2017 να ανέρχονται σε απίστευτα υψηλά επίπεδα ακόμη και αν πλήρωναν χαμηλά ποσά λόγω του κυβισμού του κινητήρα.

Την ίδια ώρα, όπως αναφέρει το enikonomia, «βαρύς» αναμένεται να είναι ο λογαριασμός που ετοιμάζει το οικονομικό επιτελείο για εκατομμύρια ιδιοκτήτες οχημάτων.

Όπως υπολογίζεται, η «λυπητερή» από ��α νέα Τέλη Κυκλοφορίας, τα ανεξόφλητα Τέλη Κυκλοφορίας παλαιότερων ετών αλλά και από τα πρόστιμα που θα αναρτηθούν στο Taxisnet (τα οποία αφορούν στα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ ΙΧ) ανέρχεται σε 1,43 δισ. ευρώ.

Δείτε αναλυτικά τους πίνακες με τα νέα τέλη κυκλοφορίας:

α01.jpg
α02.jpg
α03.jpg
α04.jpg
α05.jpg
α06.jpg
α07.jpg