​Απάντηση στα δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για bullying από τις εφορίες στους οφειλέτες με τηλεφωνικές πρακτικές που ακολουθούν οι εισπρακτικές εταιρείες έδωσε η ΓΓΔΕ.

Όπως σημειώνει λοιπόν πρόκειται για διαδικασία, η οποία εφαρμόζεται από τον Απρίλιο του 2012 κι έχει περιληφθεί και σε προηγούμενα Επιχειρησιακά Σχέδια της ΓΓΔΕ.

Προσθέτουν ακόμα πως οι κλήσεις γίνονται από υπαλλήλους του υπουργείου Οικονομικών και μό��ο και πως σκοπός τους είναι να υπενθυμίσουν στους φορολογούμενους την υποχρέωση υποβολής δηλώσεων, τυχόν ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις τους, αλλά και να τους συμβουλεύσουν πώς μπορούν να τις τακτοποιήσουν.

«Σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί μέσο απειλής και πίεσης προς το φορολογούμενο. Οι κλήσεις διενεργούνται σε συγκεκριμένο πλαίσιο ευγένειας και ενημέρωσης και δεν έχουν καμία σχέση με φαινόμενα εκφοβισμού, όπως αναφέρουν τα δημοσιεύματα», σημειώνουν στελέχη της ΓΓΔΕ και καταλήγουν:

«Πρόκειται για μία διαδικασία, η οποία βοηθάει τους πολίτες να τακτοποιούν τις οφειλές τους, αφού τα στοιχεία του πενταμήνου Ιανουαρίου-Μαΐου δείχνουν ότι έχει τακτοποιηθεί το 65% του ληξιπρόθεσμου χρέους, στο οποίο στοχεύουν οι συγκεκριμένες οχλήσεις (κλήσεις και e-mail)».