Ολοένα και περισσότερο έδαφος κερδίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα, με τις online αγορές να αυξάνονται το 2015 κατά 5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Όπως τονίζει σε έρευνά του το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, οι λόγοι για τους οποίους ολοένα και περισσότεροι στρέφονται στις αγορές στο ίντερνετ είναι δύο:
1. Η online έρευνα αγοράς και σύγκρισης τιμών για τον εντοπισμό καλύτερων τιμών και προσφορών
2. Οι υπηρεσίες online τραπεζικής, που -ελέω κυρίως capital controls- κατέγραψαν σημαντική αύξηση 14% σε σχέση με το 2014
Όσον αφορά το τι αγοράζουν οι Έλληνες από το διαδίκτυο, η πρώτη εξάδα διαμορφώνεται ως εξής:
Ταξιδιωτικές υπηρεσίες-εισιτήρια, ενοικίαση μέσου μεταφοράς κ.α. (80%)
Διαμονή σε καταλύματα-ξενοδοχεία (69%)
Αγορά εξαρτημάτων και εξοπλισμού για Η/Υ-hardware (68%)
Εισιτήρια για διαδηλώσεις και συναυλίες (67%)
Είδη ένδυσης/ υπόδησης (59%)
Παραγγελίες έτοιμου φαγητού (49%)
Όσον αφορά, πάντως, τα αρνητικά των αγορών από το ίντερνετ, περίπου 1 στους 5 χρήστες του διαδικτύου τονίζει πως τα μεταφορικά αντιπροσωπεύουν ακόμη μεγάλο ποσό σε σχέση με την αξία του προϊόντος.