Ανάστατοι είναι οι παράγοντες της αγοράς αυτοκίνητων μεγάλων κυβικών, καθώς ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης σε οχήματα άνω των 2.000 κυβικών, έχει μπλοκάρει τις πωλήσεις, ενώ σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Εμπόρων, 8 στους 10 ακινητοποιούν τα οχήματα τους και καταθέτουν τι�� πινακίδες, αφού αδυνατούν να πληρώσουν τέλη, ασφάλειες και συντήρηση αυτοκίνητων μεγάλου κυβισμού.

Χαρακτηριστικό της στριμωγμένης κατάστασης είναι το γεγονός ότι 55.000 ιδιοκτήτες πούλησαν τα αυτοκίνητα τους στο εξωτερικό έναντι μικρότερης αξίας από την αρχική μόνο και μόνο για να μην πληρώσουν δυσβάστακτα τέλη.

Οι παράγοντες της αγοράς υποστηρίζουν ότι ο φόρος πολυτελείας στα ΙΧ θέλει επανεξέταση και θεωρούν ότι είναι αναποτελεσματικός για τα έσοδα του κράτους.

Μέσα σε δυο χρόνια οι αντιπρόσωποι και οι έμποροι αυτοκίνητων είδαν τις πωλήσεις να μειώνονται δραματικά. Τα έσοδα που αποκόμισε το κράτος από τον φόρο πολυτελείας στα ΙΧ, έφτασαν τα 91,1 εκατ.ευρω, ενώ τα διαφυγόντα κέρδη από τον ίδιο φόρο άγγιξαν τα 95 εκατ ευρώ, εκ των οποίων τα 77 εκατ ευρώ είναι από τέλη κυκλοφορίας οχημάτων που βρίσκονται σε προσωρινή ακινησία, και 18 εκατ ευρω από τα ΙΧ που πουληθήκαν στο εξωτερικό.

ΒΙΝΤΕΟ STAR