Διαδικτυακά την «ψάχνουν» εν καιρώ κρίσης οι Έλληνες για τις καλύτερες τιμές.

Σύμφωνα με μελέτη της IBHS, ο κλάδος των e-shop σημείωσε πολύ μεγάλη άνοδο το 2013, τάση η οποία συνεχίστηκε και το 2014.

Ειδικότερα, βάσει στοιχείων του ELTRUN (το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών), οι συνολικές αγορές των Ελλήνων από ελληνικά και ξένα e-shop το 2013 διαμορφώθηκαν σε 3,2 δισ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 25% σε σχέση με το 2012.

Την ίδια ώρα, η συχνότητα των αγορών από το ίντερνετ παρουσιάζει καλπάζουσα αύξηση, αφού απ�� 1 αγορά το μήνα το 2013 έχει αυξηθεί σε 1,5 αγορές το μήνα το 2014 (αύξηση 50%).

Σύμφωνα με τη μελέτη, πάντως, οι Έλληνες παραμένουν δύσπιστοι όσον αφορά την ασφάλεια των συναλλαγών από το διαδίκτυο καθώς επιλέγουν αντικαταβολή στο 91% των αγορών.