​Φτωχά ήταν τα αποτελέσματα των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων για τα εμπορικά καταστήματα σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΕΕ.

Συγκεκριμένα, το 40,2% των επιχειρήσεων είδε τις πωλήσεις του την περίοδο αυτή να παραμένουν στα ίδια επίπεδα σε σχέση με πέρσι, ενώ το 37,2% είχε μικρότερες πωλήσεις.

Επίσης, το μεγαλύτερο πλήγμα δέχθηκαν οι επιχειρήσεις οικιακού εξοπλισμού, αλλά και οι επιχειρήσεις της επαρχίας.

Μόλις μία στις πέντε εμπορικές επιχειρήσεις εμφάνισε αύξηση των πωλήσεων την περίοδο των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων, ενώ σύμφωνα με την έρευνα, το ένα τρίτο των επιχειρήσεων πανελλαδικά δεν συμμετείχε στο δεκαήμερο προσφορών του Νοεμβρίου. Το ποσοστό δε, των εκπτώσεων στα καταστήματα που συμμετείχαν, κυμάνθηκε από 11% έως 20%.

Όπως απάντησε η πλειοψηφία των επιχειρηματιών που συμμετείχαν στην έρευνα, οι φθινοπωρινές εκπτώσεις δεν αυξάνουν τον συνολικό τζίρο για το διάστημα της φθινοπωρινής – χειμερινής σεζόν, αλλά αντίθετα τον μειώνουν.

Όσο για την Κυριακή, τρεις στους τέσσερις επιχειρηματίες πιστεύουν ότι δεν επηρέασε θετικά τον τζίρο του εκπτωτικού δεκαημέρου και μόλις το 1% των επιχειρήσεων έχει προσλάβει επιπλέον προσωπικό για να καλύψει τις ανάγκες για τις Κυριακές.