Τα πάνω- κάτω στην αγορά φέρνει συνεργασία μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας με περίπου δυο χιλιάδες φαρμακεία ανά την χώρα.

Εδώ και περίπου ενάμιση χρόνο μεγάλη πολυεθνική εταιρεία διαθέτει μέσω 2.000 φαρμακείων μέρος των προϊόντων της, οι τιμές των οποίων είναι έως και 40% χαμηλότερες από ότι στην υπόλοιπη αγορά.

Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα για γνωστές σερβιέτες, της συσκευασίας των 10 τεμαχίων που στο συγκεκριμένο φαρμακείο πωλούνται 1,70 ευρώ και στην αγορά 2,55 ευρώ.

Τα ίδια ξυραφάκια τα 6 τεμάχια σήμερα στο φαρμακείο που επισκεφθήκαμε έκαναν 3,80 ευρώ όταν στην αγορά πωλούνται 6,29 ευρώ.

«Μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες οι οποίες μέχρι πρότινος διακινούσαν τα προϊόντα τους μέσα από συγκεκριμένα κανάλια διανομής πλέον αποφάσισαν να διανείμουν και μέσα από εναλλακτικά κανάλια. Επομένως αυτό είχε ως αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να μειώσει τις τιμές των προϊόντων αυτών και για εμάς να αποφέρει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες» αναφέρει φαρμακοποιός στο STAR.

Τα ενδεικτικά παραδείγματα συνεχίζονται:

Οδοντόβουρτσες γνωστής σειράς το πακέτο των δυο τεμαχίων στο φαρμακείο κοστίζει 2 ευρώ ενώ η τιμή αγοράς από άλλα δίκτυα διαμορφώνεται στα 2,99 ευρώ.

Μεγάλη είναι η διαφορά και στην τιμή της οδοντόκρεμας, 2,50 ευρώ στο φαρμακείο 3,49 ευρώ στην υπόλοιπη αγορά.

«Μετά την πρώτη συνεργασία με την πολυεθνική εταιρεία έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και άλλες εταιρείες» αναφέρει η ίδια φαρμακοποιός.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, σύντομα στα φαρμακεία θα δούμε ακόμα και απορρυπαντικά σε μισές τιμές.

Όπως εξηγούν οι ίδιες πηγές ο τιμοκατάλογος χονδρικής είναι ίδιος για όλους. Από εκεί και πέρα, η κάθε επιχείρηση μικρή ή μεγάλη, ορίζει το περιθώριο του κέρδους που σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά ��κόμα και το 680% από την τιμή χονδρικής.