​Ριζικές αλλαγές έρχονται από Σεπτέμβριο όσον αφορά στα λεωφορεία, καθώς από την 1η του μήνα θα εφαρμοστεί το νέο μειωμένο εισιτήριο.

Ραχοκοκαλιά του νέου δικτύου μαζικών μεταφορών θα είναι πλέον το Μετρό κι έτσι ο ΟΑΣΑ ετοιμάζει ραγδαίες αλλαγές.

Έτσι, στα σκαριά είναι η μείωση του μήκους της διαδρομής αρκετών λεωφορειακών γραμμών, ώστε αυτές να τροφοδοτούν το επιβατικό κοινό στο Μετρό, αλλά και γραμμών του κορμού των λεωφορείων.

Επίσης, οι περιοχές που δεν εξυπηρετούνται από τον υπόγειο σιδηρόδρομο θα ενισχυθούν με λεωφορειακές γραμμές, ενώ θα υπάρξουν και αλλαγές στη συχνότητα των δρομολογίων, ώστε να μην ταλαιπωρείται το επιβατικό κοινό.

Αυτό που είναι σίγουρο, είναι ότι δεν θα υπάρξουν νέες περικοπές δρομολογίων, αλλά θα μειωθεί το μήκος των γραμμών, οι οποίες θεωρούνται πολύ δαπανηρές.

Όσον αφορά στην μείωση της τιμής του εισιτηρίου προβλέπεται:

- Μείωση του εισιτηρίου για όλα τα μέσα από 1,40 σε 1,20 ευρώ με παράλληλη μείωση του χρόνου που ισχύει από τα 90 λεπτά στα 70 λεπτά
- Κατάργηση του εισιτηρίου απλής διαδρομής για λεωφορεία, τρόλεϊ και τραμ αξίας 1,20 ευρώ
- Μείωση της κάρτας για όλα τα μέσα από τα 45 στα 30 ευρώ και κατάργηση της κάρτας λεωφορείων, τρόλεϊ και τραμ που κόστιζε 20 ευρώ
- Εισαγωγή τριμηνιαίων και εξαμηνιαίων καρτών απεριόριστων διαδρομών
- Εισαγωγή πενθήμερου εισιτηρίου 10 ευρώ και κατάργηση του 7ημερου εισιτηρίου αξίας 14 ευρώ