Οι προοπτικές ανάπτυξης και οι επενδυτικές δυνατότητες που προσφέρει η Ελλάδα στον τομέα του τουρισμού, αναλύθηκαν σήμερα σε εκδήλωση που διοργάνωσαν το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας και η Πρεσβεία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Αθήνα, στο Μουσείο της Ακρόπολης.

Κατά την έναρξη των εργασιών της ημερίδας με τίτλο «Τουρισμός : Μια αναδυόμενη αγορά» χαιρετισμούς απηύθυναν η υπουργός Τουρισμού, κα. Όλγα Κεφαλογιάννη, ο υπουργός Υγείας, κ. Άδωνις Γεωργιάδης και ο Πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας δρ. Πέτερ Σόοφ.
IMG_2289.jpg
Όπως επισήμανε η κα Κεφαλογιάννη, ο Τουρισμός αποτελεί σημαντικό κλάδο της οικονομίας: «Το 2013 επισκέφθηκαν την Ελλάδα περίπου 18 εκατομμύρια τουρίστες, 15,5% περισσότεροι σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Περίπου 2,2 εκατομμύρια προέρχονταν μόνο από τη Γερμανία».

Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδας κ. Γιώργος Τσακίρης στο πλαίσιο της ομιλίας του τόνισε ότι τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός έχει επιδείξει αξιοθαύμαστη αντοχή στην κρίση και έχει αναδειχθεί σε βασικό τροφοδότη της εθνικής οικονομίας.
IMG_2197.jpg
Παράλληλα, ο Πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημ��κρατίας της Γερμανίας δρ. Πέτερ Σόοφ ανέφερε ότι η Ελλάδα έχει να προσφέρει τόσα πολλά περισσότερα από ήλιο και θάλασσα. Βλέπουμε μεγάλες δυνατότητες εξέλιξης στα πολιτιστικά ταξίδια και στα ταξίδια πόλεων (city breaks) καθώς και στον ιατρικό τουρισμό και τον τουρισμό θαλάσσης.

Κατά τη διάρκεια της ημερίδας αναλύθηκαν μεταξύ άλλων οι προοπτικές και οι ευκαιρίες ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα από εμπειρογνώμονες του «Project M» (Βερολίνο) και του ELITOUR (Αθήνα).

Επίσης παρουσιάστηκε το νέο εγχείρημα «Via Egnatia», που κέρδισε ήδη τις εντυπώσεις στην εφετινή Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB του Βερολίνου, project ενταγμένο στην ενότητα: «Δημιουργία δικτύων γι�� ανάπτυξη (τουριστικών) προορισμών». Η εν λόγω παρουσίαση ανέ��τυξε το πως μπορούν οι θεματικές διαδρομές και η ίδρυση δικτύων να συμβάλλουν στη δημιουργία προορισμών.
_MG_4962.jpg
Στην ενότητα «Ανάπτυξη τουριστικών προορισμών μέσω μεγάλων επενδύσεων» παρουσιάστηκε το μοντέλο του Costa Navarino. Ειδικότερα σκιαγραφήθηκε ο ρόλος που παίζουν τα μεγάλα έργα υποδομών στη δημιουργία των τουριστικών προορισμών και το πως μέσα από αυτά μια περιοχή μπορεί να επωφεληθεί.

Τέλος, κατά τη διάρκεια της ημερίδας οι επιχειρήσεις Aegean Airlines, TUI Hellas, Attika Reisen και Lufthansa German Airlines παρουσίασαν τις δικές τους στρατηγικές στον τομέα Τουρισμός και Ανάπτυξη Προορισμών.