Προς τις ηλεκτρονικές αγορές στρέφονται οι Έλληνες εκμεταλλευόμενοι τόσο τις χαμηλότερες τιμές σε σχέση με τα «συμβατικά» καταστήματα αλλά και την εύκολη πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ΕΣΗΕ) οι συνολικές πωλήσεις των ελληνικών και ξένων ηλεκτρονικών καταστημάτων σε Έλληνες καταναλωτές το 2013 προσέγγισαν τα 3,5 δισ. ευρώ!

Η αύξηση σε σχέση με το 2012 (σύμφωνα τα στοιχεία του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών) είναι της τάξεως του 20% (2,9 δισ. ευρώ), ενώ ακόμη μεγαλύτερη είναι η αύξηση σε σχέση με το 2011 αφού έφθασε το 103% (1,7 δισ. ευρώ)!

Οι online καταναλωτές ανήλθαν σε 2,2 εκ. (από 1,9 εκ. το 2012) αποτελώντας το 35% των χρηστών του διαδικτύου στην Ελλάδα, ποσοστό που υπολείπεται αρκετά από το 70% του μέσου όρου της Δυτικής Ευρώπης.

Οι περισσότερες αγορές αφορούσαν υπηρεσίες (74%) και ακολουθούν τα καταλύματα (67%), τα εξαρτήματα και ο εξοπλισμός Η/Υ (65%), τα είδη ένδυσης και υπόδησης (57%), οι κρατήσεις για εισιτήρια θεαμάτων (56%) και τα βιβλία (51%).