Η κρίση «κόβει» τα καλλυντικά και τα αρώματα στις Ελληνίδες!

Οι πωλήσεις στο λιανικό εμπόριο αρωμάτων και καλλυντικών, παρά τις εκπτώσεις και προσφορές, σημείωσαν περαιτέρω υποχώρηση αφού –σύμφωνα με μελέτη της Infobank Hellastat Α.Ε. - η οικονομική ύφεση και τα μέτρα δημοσιονομικής προσαρμογής προκάλεσαν τον περιορισμό της αγοραστικής δύναμης των καταναλωτών και κατ’ επέκταση στην υποχώρηση της ζήτησης για τα προϊόντα του κλάδου.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων και Αντιπροσώπων Καλλυντικών, η αξία της εγχώριας αγοράς καλλυντικών ακολουθεί πτωτική πορεία, φθάνοντας το 2012 στα 846 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση 9,1% έναντι του 2011.

Η μεγαλύτερη μείωση έγινε στα προϊόντα μαλλιών (-12,7%) και στα αλκοολούχα αρωματικά (12,1%), ενώ αξιοσημείωτη κάμψη υπέστησαν τα είδη προσωπικής υγιεινής (-8,1%) και τα προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος (-5,2%).