​Ρεπορτάζ στους δρόμους και τα γκαράζ της Αθήνας έκαναν οι New York Times, καταγράφοντας την νέα ελληνική πραγματικότητα η οποία σε αντίθεση με το παρελθόν δεν περιλαμβάνει πολυτελή αυτοκίνητα αλλά… παπάκια!!!

Στη χώρα που κάποτε μετρούσε τα περισσότερα Cayenne, κατά κεφαλή στην Ευρώπη, τώρα δεν βλέπεις κανένα, αναφέρει η Αμερικανική εφημερίδα, η οποία γράφει για τον "έρωτα" που είχαν οι Έλληνες στο παρελθόν με τα αμάξια.

Αυτές τις ημέρες αναφέρουν οι New York Times η χώρα έχει γίνει ένα απέραντο νεκροταφείο από εγκαταλελειμμένα αυτοκίνητα, αφού χιλιάδες Έλληνες υπό τον φόβο των φόρων επέστρεψαν τις πινακίδες των πολυτελών αυτοκινήτων τους!

Η εφημερίδα δίνει ως παράδειγμα την ιστορία του Γιάννη Ζγουράκη, ο οποίος αναγκάστηκε λόγω κρίσης να παρκάρει μόνιμα το πολυτελές όχημα του και να πάρει μηχανάκι, ενώ αναφέρει πως πολλοί είναι εκείνοι που καταφεύγουν στις πλαστές πινακίδες προκειμένου να μετακινούνται με τα αυτοκίνητα τους. Μάλιστα, οι New York Times, «κάνουν βούκινο» τον πρώην υπουργό Μεταφορών Μιχάλη Λιάπη, με αφορμή την ιστορία ��ου είχε με τις αστυνομικές και δικαστικές αρχές επειδή πιάστηκε να κυκλοφορεί με πλαστές πινακίδες!

Τα νέα δεδομένα, όπως γράφει η εφημερίδα, ωφέλησαν σε μεγάλο βαθμό τους εμπόρους μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που αντί να εισάγουν πολυτελή αυτοκίνητα από το εξωτερικό, πλέον, τα αγοράζουν σε εξευτελιστικές τιμές και τα εξάγουν σε χώρες όπως η Γερμανία και η Σαουδική Αραβία.

Προ κρίσης, αναφέρει το δημοσίευμα, πάνω από 280.000 αυτοκίνητα πωλούνταν κάθε χρόνο στην Ελλάδα, με τα ποσοστά να πέφτουν κατακόρυφα την τελευταία τριετία: μέσα στο 2013, πωλήθηκαν μόνο 59.000 και επρόκειτο κυρίως για φτηνά μοντέλα.

«Κάποτε είχαμε το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό Porsche Cayenne, κατά κεφαλή στην Ευρώπ��. Τώρα δεν βλέπεις ούτε ένα» καταλήγει το δημοσίευμα, παραθέτοντας μαρτυρία εμπόρου.