Νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά ξεκινά η επικοινωνιακή δράση του υπουργείου Τουρισμού, για τη νέα τουριστική περίοδο, τόνισε η υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη σε συνέντευξη Τύπου.

Όπως είπε, ήδη από το Σεπτέμβριο, «τρέχουν» διαφημιστικές πρωτοβουλίες για τη νέα χρονιά, οι οποίες θα συνεχιστούν έως και τον Απρίλιο, με έμφαση στο Διαδίκτυο.

"Χαιρόμαστε αλλά δεν πανηγυρίζουμε" τόνισε η υπουργός Τουρισμού

Στην εναρκτήρια ομιλία της, η υπουργός με αφορμή την παρουσίαση των επικοινωνιακών δράσεων του υπουργείου, τόνισε μεταξύ άλλων, ότι στόχος είναι η σύνδεση των τουριστικών προϊόντων με την παραγωγή και αυτό είναι το όραμα για την ελληνική κοινωνία.

Υπενθυμίζεται ότι με βάση τα στοιχεία που παρουσίασε ο ΣΕΤΕ, στο 9μηνο του έτους μέσω των 17 μεγαλύτερων αεροδρομίων της χώρας έφτασαν στην Ελλάδα 11,4 εκατομμύρια ξένοι επισκέπτες, έναντι 10,3 εκατομμυρίων το αντίστοιχο διάστημα του 2012 (+10,23%).

Στο σύνολο των αεροδρομίων υπήρξε αύξηση με εξαίρεση τη Σάμο, όπου οι αφίξεις παρουσίασαν με��ωση 3,95%.

«Πρωταθλητές» το αεροδρόμιο της Καλαμάτας (+49,74%), της Μυκόνου (+27,38%) και της Σαντορίνης (+21,20%).

Παράλληλα, τη μεγαλύτερη αύξηση παρουσίασαν οι τουρίστες απο την Ρωσία που φετος αυξήθηκαν κατά 47%.

Ο γ.γ. του ΕΟΤ Πάνος Λειβαδάς παρουσίασε τις ενέργειες του Υπουργείου στα θέματα του Τουρισμού, δίνοντας μεγάλη έμφαση στο διαδίκτυο που εξελίσσεται σε ένα χρήσιμο εργαλείο για την προσέλκυση τουριστών στην Ελλάδα