Μια ευχάριστη είδηση μας φέρνει Φθινοπωριάτικα το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών!!!! Βρέθηκε η «θεραπεία» για τον πονοκέφαλο του σούπερ μάρκετ!!!

Πως μπορείτε αντί για ντεπον και ασπιρίνες να παίρνετε ευρώ κάθε φορά που πηγαίνετε για τα ψώνια του σπιτιού και του ψυγείου;;;;;

Ο καταναλωτής μπορεί να εξοικονομήσει δαπάνες 40% αν:

-Συγκρίνει τις τιμές ανάμεσα σε διαφορετικά προϊόντα στο ράφι (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

-Επιλέξει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (το 63% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

-Επιλέξει εκπτωτικές προσφορές και προωθητικές ενέργειες (το 83% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

-Επισκεφτεί περισσότερα από ένα καταστήματα (το 80% των καταναλωτών το κάνει περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν).

Αυτά προκύπτουν μετά από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ). Το ΙΕΛΚΑ κατέγραψε τις τιμές 25 βασικών αγαθών και σύγκρινε το εύρος για καθένα από αυτά. Βρήκε λοιπόν μεγάλη διαφορά ανάμεσα στη χαμηλότερη και την υψηλότερη κι έτσι ανάλογα με την «ψαλίδα» ο καταναλωτής μπορεί να κερδίσει από 23,9% έως 57,56%.

Για παράδειγμα, η τιμή της συσκευασμένης φέτας (400 γρ.) κυμαίνεται από 4,11 έως 5,40 ευρώ, στα φασολάκια κατεψυγμένα (ένα κιλό) από 1,51 έως 3,56 ευρώ, στο γάλα (ενός λίτρου) από 0,92 έως 1,60 ευρώ κ.ο.κ!!!

Μετά από αυτά… δικαιολογίες λοιπόν του τύπου δεν μπορώ, βαριέμαι και κουράζομαι να κάνω μαθηματικές πράξεις στο σούπερ μάρκετ δεν υπάρχουν! !!!!!