​Σε «στάσιμα νερά» κινείται το μέτρο της μείωσης του ΦΠΑ από το 23% στο 13% στην εστίαση, καθώς από την 1η Αυγούστου οπότε και ξεκίνησε η εφαρμογή του μέτρου, μόλις το 21,4% των επιχειρηματιών έριξαν τις τιμές στα προϊόντα τους.

Ένα μήνα μετά την εφαρμογή του μέτρου, η ανταπόκριση παραμένει χλιαρή καθώς από τους 70.000 καταστηματάρχες, μόλις οι 15.000 έχουν προμηθευθεί το θαλασσί σήμα το οποίο υποδεικνύει στους καταναλωτές πως πέρασαν στις τιμές τους τη μείωση του ΦΠΑ.

pethane.jpg

Την χλιαρή ανταπόκριση των καταστηματαρχών στο νέο μέτρο, παραδέχθηκε και ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς κατά τη διάρκεια παρουσίασης έρευνας της Συνομοσπονδίας, ενώ οι προβλέψεις του είναι επίσης απαισιόδοξες για το μέλλον, καθώς αφού τον πρώτο μήνα εφαρμογής του μέτρου η ανταπόκριση είναι χλιαρή, ενισχύονται οι εκτιμήσεις ότι τώρα που δεν υπάρχει και η σχετική καμπάνια και η προώθηση από το υπουργείο Οικονομικών, λίγοι επιχειρηματίες θα προστεθούν στο σημερινό νούμερο.