Δεν έχει τελειωμό η ιστορία με τι μίζες την τελευταία 20ετία στην Ελλάδα….

Με τίτλο «οι Γερμανικοί Σιδηρόδρομοι αποχαιρετούν την Ελλάδα» σε σημερινό δημοσίευμά της η γερμανική εφημερίδα Sueddeutsche Zeitung κάνει λόγο για σκάνδαλο με μίζες που αποκάλυψε ο εισαγγελέας στη Φρανκφούρτη.

Ειδικότερα, δικαστική έρευνα στην Φρανκφούρτη αποκάλυψε μίζες συνολικού ύψους 315.000 ευρώ στην Ελλάδα από τους Γερμανικούς Σιδηρόδρομους (Deutsche Bahn), επιβάλλοντας βαρβάτα πρόστιμα στα στελέχη της εταιρίας που είχαν μάθει απέξω και ανακατωτά τις λέξεις «φακελάκι», «δωράκι», «μιζούλα» και άλλα τέτοια παρεμφερή!

Το δημοσίευμα της Süddeutsche Zeitung υπογράφει ο Κλάους Οτ. Πρόκειται για τον δημοσιογράφο που πρώτος ανέδειξε το «σκάνδαλο Siemens» και τις προεκτάσεις του στην Ελλάδα, όπως μεταδίδει η Deutsche Welle. Σύμφωνα με τον κ. Οτ, οι γερμανικοί σιδηρόδρομοι έχουν ήδη κάνει εσωτερικό ξεσκαρτάρισμα, εντοπίζοντας δέκα υπόπτους για υποθέσεις διαφθοράς και πρόκειται να υποβάλουν αγωγές εναντίον τους, ενώ έχουν απομακρύνει τριάντα στελέχη της θυγατρικής Deutsche Bahn International (DBI), που φέρονται να εμπλέκονται σε υποθέσεις δωροδοκίας - μεταξύ αυτών και τον άλλοτε επικεφαλής της εταιρίας στην Ελλάδα!!!

Μετά λοιπόν το αξέχαστο «ταξίδι» τους στην Ελλάδα, οι Γερμανικοί σιδηρόδρομοι ανακοίνωσαν πως σταματούν να αναλαμβάνουν έργα στη χώρα μας, την οποία βάζουν στην ίδια μοίρα… διαφθοράς με χώρες της Αφρικής και της Ασίας , αφού και σε αυτές χρειάστηκε να βάλουν βαθειά το χέρι στην τσέπη προκειμένου να πάρουν τη δουλειά!

Η DB International, θυγατρική της Deutsche Bahn, «λάδωνε» την τελευταία δεκαετία, και ενδεχομένως και παλιότερα, για να παίρνει συμβόλαια στις χ��ρες αυτές, όπως αναφέρεται.

Οι άνθρωποι δηλαδή που τα τελευταία χρόνια μας κάνουν υποδείξεις για τη διαχείριση των δημόσιων οικονομικών μας και αποφασίζουν για τα ελληνικά μνημόνια, ήταν επί χρόνια μέρος ενός σάπιου συστήματος, από το οποίο κέρδιζαν πολλά!!!

Για παράδειγμα στην Ελλάδα, στο δίκτυο που συνδέει το αεροδρόμιο με την πόλη, το λιμάνι και την Κόρινθο, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που επικαλείται η Γερμανική εφημερίδα , η εταιρία έδωσε συνολικά 315.000 ευρώ σε μίζες!

Οι Γερμανοί μιζαδόροι που είχαν μάθει καλά πως παίζεται το παιχνίδι, μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου, όχι μόνο παρατούν τις επενδύσεις στην Ελλάδα αλλά μας γνωστοποιούν ότι από δω και στο εξής αλλάζουν πρακτικές για αυτό και θα συνεργάζονται με χώρες που καμία σχέση δεν έχουν με τις παραπάνω πρακτικές .

Έτσι οι Γερμανοί αφού αρχικά «τα πήραν» από τους Έλληνες ….. παίρνουν τα μπογαλάκια, την τεχνογνωσία και τα τρένα τους και αποχωρούν από την Ελλάδα, την Αλγερία, τη Λιβύη, τη Ρουάντα και την Ταϊλάνδη τουλάχιστον μέχρι αυτές οι χώρες να βάλουν μυαλό και να υιοθετήσουν ένα τρόπο ….ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ.

εταιρία αποσύρεται από αρκετές χώρες όπου υπάρχει υψηλό ρίσκο διαφθοράς, γίνονται μεγάλες περικοπές και εν γένει χρειάζεται μια νέα αρχή" δήλωσε ο Gerd Becht Board, υπεύθυνος για τις αποζημιώσεις και τα νομικά ζητήματα των Γερμανικών Σιδηροδρόμων. Σύμφωνα με τον ίδιο, τα γραφεία εκτός Γερμανίας θα έχουν τη δυνατότητα να διαθέτουν μόνο έως 500 ευρώ σε ρευστό και απαγορεύεται να γίνονται πληρωμές άνω των 100 ευρώ σε ρευστό.