Να επαναλάβουν το «θαύμα του 2004» κάλεσε τους Έλληνες η Γιάννα Αγγελοπούλου σε εκδήλωση που διοργανώθηκε στην πολιτιστική αίθουσα του Καθεδρικού Ναού της Αγίας Τριάδας στο Μανχάταν, για την παρουσίαση του βιβλίου της «My Greek drama».

Η κα Αγγελοπούλου παρέθεσε τις προσωπικές της απόψεις για τη διοργάνωση της Ολυμπιάδας του 2004, λέγοντας πως η διοργάνωση απέδειξε ότι οι Έλληνες «δεν είμαστε κακομοίρηδες». Δεν διευκρίνισε, ωστόσο, εάν είμαστε… εμίρηδες καθώς με τόσα λεφτά που φορτώθηκε ο ελληνικός λαός από τα όργια σπατάλης των Ολυμπιακών Αγώνων, μόνον έτσι θα ξεχρεώναμε!

Η Γιάννα Αγγελοπούλου έκανε λόγο για «κληρονομιά» που άφησε στη χώρα μετά τους Ολυμπιακούς (σ.σ.: εννοεί τα υπερκοστολογημένα κτίρια που «ρημάζουν» αφού δεν προβλέφθηκε για αυτά καμία μεταολυμπιακή χρήση») και έριξε κάθε ευθύνη για το «κάζο» της οικονομικής κρίσης στους πολιτικούς, υποστηρίζοντας ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες των δεκάδων δισ. ευρώ δε φταίνε σε τίποτα!

Απαντώντας, τέλος, η ίδια σε όσους την επικρίνουν ότι κυκλοφόρησε το βιβλίο προκειμένου να βγει ��αι πάλι στην επιφάνεια, τόνισε ότι έμεινε τόσα χρόνια στη σκιά των γεγονότων επειδή το θέλησε η ίδια.

Στη Βουλή τα ρεπορτάζ του STAR για τους Ολυμπιακούς: Ασύλληπτο το πάρτι σπατάλης!

Στη Βουλή μεταφέρονται για ακόμη μία φορά οι απόηχοι από τα ρεπορτάζ του STAR για τo σκάνδαλο με τα ασύλληπτα πάρτι σπατάλης στους Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας.

Σε ερώτησή που κατέθεσε προς τους υπουργούς Οικονομικών, Παιδείας και Ανάπτυξης, ο βουλευτής Ηλείας της ΝΔ Γιώργος Κοντογιάννης κάνει λόγο για «πλήθος ερωτημάτων για την οικονομική διαχείριση του “Αθήνα 2004”» με βάσει τις αποκαλύψεις του STAR (και) για το Ολυμπιακό Κέντρο Ιστιοπλοΐας.

Όπως έχει αναφέρει το STAR και παραθέτει ο κ. Κοντογιάν��ης, υπήρχε πλήρης ασυδοσία με τα λεφτά του ελληνικού λαού να σπαταλούνται με προκλητικό ρυθμό και σε τρομακτικά μεγέθη.

Χαρακτηριστικά:

- Τον Αύγουστο του 2004 και ενώ είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες των εγκαταστάσεων των Ολυμπιακών Αγώνων, παρουσιάστηκε το φαινόμενο της αύξησης 500% ή 1.000% σε μισθούς εργατών, τεχνιτών κλπ! Έτσι, από μισθούς που ξεκίνησαν περίπου στα 1.400 ευρώ, φθάσαμε σε αμοιβές εργατοτεχνιτών από 5.210 έως 6.500 ευρώ, αμοιβές ψυκτικών 11.538 ευρώ, αμοιβές μηχανικών 24.678 ευρώ και εργοδηγού 11.538 ευρώ! Μην τρίβετε τα μάτια σας, καλά βλέπετε, μηνιαίως είναι… Οι μισθοί παρέμειναν και τον Σεπτέμβριο και κάπως έτσι εργάτες «έβγαλαν» τις απολαβές δύο ή περισσότερων ετών μέσα σε μόλις 2 μήνες. Και μάλιστα μήνες απραξίας από πλευράς Ολυμπιακών Έργων!

- Ανάλογη πορεία κατέγραψε και το κόστος ενοικίασης μηχανημάτων την περίοδο που έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες (Αύγουστος 2004), με τα μηχανήματα να πληρώνονται διπλά, τριπλά και τετραπλά όταν ήταν «παρκαρισμένα» (σ.σ: πληρώνει ο ελληνικός λαός, το κορόιδο)!

- Οι Ολυμπιακοί Αγώνες έχουν ήδη ξεκινήσει. Στις 25 Αυγούστου υπογράφεται Σύμβαση Παροχής Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης μεταξύ του «Αθήνα 2004» και της εταιρείας «ΚΞΙΑ ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ - ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ» ύψους 347.377 ευρώ. Η ισχύς της είναι… αναδρομική και ξεκινά από την 1η Ιουλίου, αν και υπογράφτηκε 4 μέρες πριν τη λήξη των Αγώνων (στις 25 Αυγούστου)!

- Στο έντυπο προσφοράς για την κατασκευή του Ολυμπιακού Κέν��ρου Ιστιοπλοΐας είχε συμφωνηθεί έκπτωση από 7% έως 9% στα υλικά. Στις υπογραφές, ωστόσο, κάποιοι αποφάσισαν ότι οι φορολογούμενοι είναι πολύ… large και αποποιήθηκαν ένα μέρος των εκπτώσεων με αποτέλεσμα να πληρωθούν τα υλικά με μόνο 5% έκπτωση. Την ίδια ώρα, στο έντυπο προσφοράς αλλά και στην τελική σύμβαση καταγράφονται απρόβλεπτα έξοδα της τάξης των 12.794840 ευρώ. Αναρωτιέστε «τι απρόβλεπτα έξοδα»; Ε, απρόβλεπτα είναι, δε μας τα πουν κιόλας! Πληρώνει, εξάλλου, ο ελληνικός λαός! Τέλος, στην τελική σύμβαση υπάρχει ποσό ύψους 2.779.993 ως «δαπάνη για αναθεώρηση» αλλά και ξεχωριστή ομάδα όσον αφορά το κόστος για εργασίες και υλικά με τίτλο «Διάφορα» και κόστος 269.983 ευρώ…

- Οι Αγώνες τέλος, let the… πλιάστικο begin: Όπως είχαν αναδείξει ρεπορτάζ του STAR, τα οποία και επικαλείται ο κ. Κοντογιάννης, εργαζόμενοι του «Αθήνα 2004» μετέφεραν υλικά στα σπίτια τους και χρησιμοποιούσαν γι’ αυτό όχημα της Οργανωτικής Επιτροπής. Μάλιστα, όπως είχαν παραδεχθεί εργαζόμενοι, 170 από τα οχήματα του «Αθήνα 2004» κινούνταν ακόμη και τον Νοέμβριο, τρεις μήνες μετά το τέλος των Αγώνων…