​Σε λίγες ημέρες η απόσταση Γερμανίας-Ελλάδας εκμηδενίζεται και η επικοινωνία και η συνεργασία ελληνικών και γερμανικών επιχειρήσεων γίνεται ευκολότερη από ποτέ, χάρη στη διαδικτυακή λατφόρμα «ProGreece» του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου η οποία εκτιμάται ότι εντός του Ιουνίου θα τεθεί σε λειτουργία!

Ήδη, περισσότερες από 500 ελληνικές επιχ��ιρήσεις, προερχόμενες από σχεδόν όλους τους κλάδους, έχουν κάνει την εγγραφή τους στην πλατφόρμα, για την οποία εντός του Μαΐου θα πραγματοποιηθεί μεγάλη καμπάνια μάρκετινγκ και ενημέρωσης στη γερμανική αγορά με στόχο αυξηθεί η ζήτηση που εκδηλώνεται στη γερμανική αγορά για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα των ελληνικών επιχειρήσεων!

progreece.jpg

Η ProGreece δημιουργήθηκε με πρωτοβουλία του Γενικού Προξενείου της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη και του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, που υποστηρίζεται από το Εμποροβιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης, τους συνδέσμους Βιομηχανιών και Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, το Σύλλογο Ελλήνων Μεταναστών και Ομογενών από τη Γερμανία, την Ένωση Νέων Επιχειρηματιών Θεσσαλονίκης και την Mediascape ltd.

Στόχος της πλατφόρμας είναι η ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων, η στήριξη της απασχόλησης με τη διατήρηση ή και την αύξηση των θέσεων εργασίας, η δημιουργία σταθερών συνεργασιών ή/και επενδύσεων μεταξύ ελληνικών και γερμανικών εταιριών, όπως και η τόνωση της εμπιστοσύνης της γερμανικής αγοράς στην ελληνική.

Μιλώντας για την πλατφόρμα «ProGreece» ο μάνατζερ του έργου, Ματίας Χόφμαν, υπεύθυνος και για τη διεπιχειρησιακή (B2B) Διαδικτυακή Πλατφόρμα για Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας (ΑΠΕ) διευκρίνισε ότι βάσει έρευνας η συντριπτική πλειοψηφία των ελλήνων επιχειρηματιών είναι ευχαριστημένοι από τις υπηρεσίες που προσφέρει μέχρι στιγμής η υπό δημιουργία πλατφόρμα.

Ερωτώμενος για τη γεωγραφική προέλευση των επιχειρήσεων που εγγράφηκαν στην πλατφόρμα, ο ίδιος επισήμανε ότι, αν και η Βόρεια Ελλάδα βρίσκεται στο επίκεντρο, ωστόσ�� -μετά το «άνοιγμα» που έγινε στο Διαδίκτυο- υπάρχει συμμετοχή και από άλλες περιοχές της χώρας, όπως η Αθήνα.

Αναφορικά με τους κλάδους από τους οποίους προέρχονται οι επιχειρήσεις, ο κ. Χόφμαν γνωστοποίησε ότι οι κυριότεροι είναι οι εξής: μεταποίηση (84 από τις περίπου 500), τρόφιμα-ποτά (67), υπηρεσίες μηχανικού (63), συμβουλευτική επιχειρήσεων (60), γενικές εισαγωγές-εξαγωγές (59), δομικά υλικά (46), κλωστοϋφαντουργία-ένδυση-επιπλοποιία (39), ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (38) και τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών (35).