Χάρη στη διαφημιστική καμπάνια της ΔΕΗ σχετικά με το Κοινωνικό Οικιακό τιμολόγιο, οι αιτήσεις για αυτό άγγιξαν τις 148.765, το δίμηνο από 14 Ιανουαρίου του 2013 έως 10 Μαρτίου, σύμφωνα με στοιχεία που διαβιβάστηκαν στη Βουλή από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΗ, Αρθούρο Ζερβό μετά από σχετική ερώτηση του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καράμπελα!

Η διευρυμένη διαφήμιση από μεγάλα και μικρότερα κανάλια, βοήθησε ώστε οι αιτήσεις να σπάσουν ρεκόρ, όταν, από την 1η Οκτωβρίου του 2010 έως και τις 13 Ιανουαρίου του 2013, δηλαδή μέσα σε περισσότερα από δύο χρόνια, είχαν υποβληθεί 377.825 αιτήσεις!

«Είναι προφανές από τα ανωτέρω στοιχεία ότι η σκοπιμότητα της συγκεκριμένης διαφημιστικής δαπάνης είναι πλήρως ��ιτιολογημένη, προκειμένου να ενημερωθούν οι ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού, ιδιαίτερα εν μέσω πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης» αναφέρει ο κ. Ζερβός, διευκρινίζοντας παράλληλα, ότι η διαφημιστική κατανομή γίνεται με κριτήρια αντικειμενικά και μετρήσιμα (τηλεθέαση, ακροαματικότητα, κυκλοφορία εφημερίδων).

Ειδικά δε για τα περιφερειακά ΜΜΕ, ο πρόεδρος της ΔΕΗ αναφέρει ότι, για πρώτη φορά, κριτήριο είναι να επιλέγονται περιοχές στις οποίες η ΔΕΗ αναπτύσσει ιδιαίτερα έντονη δραστηριότητα, μαζί και με όλα τα άλλα κριτήρια που προαναφέρθηκαν.

Δείτε επίσης: Πως θα ενταχθείτε στο Κοινωνικό Τιμολόγιο για φθηνότερο ρεύμα έως 42%!