Σε μπάλωμα στα παλιά ρούχα και «ανασκαφές» στη ντουλάπα για ενδύματα που στους καιρούς των παχέων αγελάδων είχαν μπει στη ναφθαλίνη έχουν επιδοθεί οι Έλληνες, οι οποίοι πολύ πριν ξεκινήσει η κρίση είχαν μειώσει τις αγορές νέων ρούχων, μια τάση που γιγαντώνεται όσο βαθαίνει η ύφεση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Hellastat, η κατανάλωση ειδών ένδυσης όπως προκύπτει είναι εξαιρετικά μειωμένη. Χαρακτηριστικά, από το 2005 μέχρι και το 2011 οι πωλήσεις ��ούχων υποχωρούν κατά 15.6% το χρόνο, ενώ το 2011 η πτώση έφθασε το 25,4%! Αυτό σημαίνει ότι επί 7 συναπτά έτη ο κλάδος σημειώνει κατά μέσο όρο μείωση 17% το χρόνο!

Ελαφρώς καλύτερα δείχνουν τα πράγματα για το 2012 όπου για τους 8 πρώτους μήνες η μείωση δείχνει «μόλις» 12,4%.

Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος (ΣΕΠΕΕ), ο συνολικός κύκλος εργασιών 169 εταιρειών-μελών του υποχώρησε το 2011 κατά 10,1%, στα 737,1 εκατ. ευρώ.

Παράλληλα, επισημαίνεται ότι ένας σημαντικός αριθμός εταιρειών έχει βάλει «λουκέτο» χωρίς να υπάρχουν προοπτικές για αντιστροφή της τάσης.