Τέλος στα… «βαφτίσια» ξένων προϊόντων σε ελληνικά με στόχο την εκμετάλλευση του ρεύματος των καταναλωτών προς τα εγχώρια προϊόντα θέλει να δώσει το υπουργείο Ανάπτυξης.

«Το βασικό κριτήριο βάσει του οποίου ένα προϊόν θα μπορεί να χαρακτηρίζεται και να προβάλλεται ως ελληνικό θα είναι η παραγωγική διαδικασία» τόνισε χαρακτηριστικά ο υφυπουργός Αθανάσιος Σκορδάς μιλώντας στο συνέδριο «Προϊόν Ελληνικό! Δύναμη Ανάπτυξης & Εξωστρέφειας της Ελληνικής Οικονομίας».

Ο κ. Σκορδάς, αναπτύσσοντας διεξοδικά την πρωτοβουλία του υπουργείου για το σήμα «ελληνικό προϊόν», σημείωσε ότι ��ο σήμα θα είναι προαιρετικό και αναγνωρίσιμο και θα αφορά προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα και πληρούν τους όρους και τις προδιαγραφές της ΕΕ. Μάλιστα, διευκρίνισε ότι θα πραγματοποιηθεί ανοικτός διαγωνισμός πρόσκλησης για τη διαμόρφωση του σήματος.

Σύμφωνα με τον ίδιο, «η κρίση δε θα ξεπεραστεί με ελληνικά σημαιάκια αλλά με μια εμπορική πολιτική έντιμη για τον καταναλωτή, με υψηλής ποιότητας προϊόντα ��ου θα βρουν τη θέση τους στις διεθνείς αγορές».

Ψωνίζουν ελληνικά 8 στους 10 Έλληνες

Την ίδια ώρα, την στροφή της πλειοψηφίας των Ελλήνων καταναλωτών στην αγορά εγχώριων προϊόντων επιβεβαιώνει έρευνα που παρουσίασε στο ίδιο συνέδριο ο καθηγητής του Τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Γιώργος Μπάλτας.

Σύμφωνα με την έρευνα, 8 στους 10 αγοράζουν ελληνικά προϊόντα, ειδικά όταν αυτά συνοδεύονται και από προσφορές, ενώ 1 στους 2 καταναλωτές χαρακτηρίζει υψηλής ποιότητας τα εγχώρια προϊόντα. Τέλος, πάνω από 9 στους 10 καταναλωτές (93%) τονίζουν ότι θα συνεχίσουν να δείχνουν προτίμηση σε ελληνικά προϊόντα και στο μέλλον.