Να σταματήσουν οι τράπεζες και οι εισπρακτικές εταιρείες να ενοχλούν τους οφειλέτες που έχουν υπαχθεί στον νόμο Κατσέλη συστήνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή Ευάγγελος Ζερβέας.

Ο Συνήγορος του Καταναλωτή με ανακοίνωσή του γνωστοποίησε ότι λαμβάνει τακτικά και συστηματικά παράπονα από πολίτες, οι οποίοι καταγγέλλουν ότι αν και κανονικώς έχουν υπαχθεί στον νόμο για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά, εντούτοις γίνονται αδιάκοπα αποδέκτες οχλήσεων από εκπρόσωπους εταιρειών, στις οποίες έχει ανατεθεί το έργο της ενημέρωσής τους για την ύπαρξη ληξιπρόθεσμων οφειλών.

Ο ίδιος, υπενθυμίζει ότι για την υπαγωγή των ενδιαφερομένων στον νόμο, αρχίζοντας από το εξωδικαστικό στάδιο, προβλέπεται η υποχρεωτική χορήγηση από τα πιστωτικά ιδρύματα αναλυτικής κατάστασης των οφειλών τους κατά κεφάλαιο, τόκους και έξοδα, συμπεριλαμβανομένου του επιτοκίου με το οποίο αυτές εκτοκίζονται.

«Επομένως, καμία περαιτέρω σημασία και κανέναν προφανή ρόλο δεν επιτελεί η εκδήλωση οχλήσεων από τα τραπεζικά ιδρύματα, απευθείας ή δια συνεργατών τους, προς τους οφειλέτες -και μάλιστα κατά τρόπο συστηματικό- για την υπενθύμιση χρεών που τους είναι ήδη γνωστά» αναφέρει ο Συνήγορος του Καταναλωτή, ο οποίος ενημέρωσε σχετικά τον υφυπουργό Ανάπτυξης Αθ. Σκορδά, τον γενικό γραμματέα Καταναλωτή Γ. Στεργίου, καθώς και το αρμόδιο Τμήμα Μητρώου Εταιρειών Ενημέρωσης Οφειλετών της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή «προς γνώση και για δικές τους κατά νόμο ενέργειες».