​Την νέα στρατηγική του ΕΟΤ για τη διαφήμιση της Ελλάδας στην διεθνή τουριστική αγορά παρουσίασε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του Οργανισμού Παναγιώτης Λειβαδάς .

Στόχος της στρατηγικής αυτής είναι να πάρει η Ελλάδα την θέση που της αξίζει στην παγκόσμια κατάταξη και να γίνει ξανά ένας από τους πέντε πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς.

greece-nation-brand-colors.jpg

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο ΓΓ του ΕΟΤ μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 η χώρα μας ήταν το 5ο brand στον κόσμο και σήμερα είναι στην 39η θέση.

Η εικόνα της Ελλάδας είπε ο κ.Λειβαδάς θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη σήμερα αν κάποιος τα προηγούμενα χρόνια είχε αναλάβει τη σωστή διαχείριση.

Σήμερα ο ΕΟΤ σχεδιάζει την στρατηγική με ορίζοντα την αναγέννηση του brand Ελλάδα και όπως τόνισε κάνουμε τη δουλειά μας απλά και διάφανα μειώνουμε τα έξοδα καθώς η εποχή των παχιών αγελάδων τελείωσε

Ο τουρισμός στη στρατηγική μας δεν είναι μόνο τα ακριβά ξενοδοχεία. Είναι τα προϊόντα της γεωργίας μας, οι παραδοσιακοί οικισμοί αλλά και το φαγητό μας, γι αυτό υπάρχει στενή συνεργασία με το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης.

special1.jpg

Η νέα στρατηγική του ΕΟΤ ξεκινά από τη βάση και έχει ως σκοπό ο κάθε τόπος και όλοι μαζί να ξανακάνουν την Ελλάδα περήφανη. Το επιχειρησιακό σχέδιο του ΕΟΤ είναι να αναδείξει τον πλούτο της Ελλάδας είπε ο κ.Λειβαδάς. Το brand της Ελλάδας είναι λευκό και γαλάζιο χωρίς σηματάκια μόνο με το όνομα της.

Ο ΕΟΤ έχει σκοπό να αξιοποιήσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τη συνεργασία όλων των φορέων σε Αθήνα και περιφέρεια,το διαδίκτυο για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό αλλά και τη συνεργασία με άλλες χώρες.

Στην παρουσίαση προβλήθηκαν δυο βίντεο που έχουν γυριστεί το Μουσείο της Ακρόπολης και που θα προβάλλονται στις πτήσεις της AEGEAN..